Systemförvaltning

– vi tar ansvar för att din verksamhet alltid är uppdaterad

Vad är systemförvaltning?

Systemförvaltning är ett proaktivt arbete för att se till att lönesystemet och andra stöd och plattformar upprätthålls och utvecklas så att de möter verksamhetens behov. Det innebär också att arbeta på ett enhetligt sätt med processer, rutiner och dokumenthantering.

Vi jobbar rådgivande och tar ansvar för att din verksamhet alltid är uppdaterad. Vi tar hand om tekniken, drift och ändringar i systemet, uppgraderingar och håller dig uppdaterad kring lagar och regler. Du har alltid den senaste versionen och de senaste processerna.

 

Vilka system förvaltar vi?

Systemförvaltning finns för dig som har HR-plus, Medvind WFM och Personec P.

Läs mer om drift och systemförvaltning för Personec P här.

Är du intresserad?

2019-2-kontakt-600x600.png

Fyll i vad du är intresserad av och dina uppgifter, så kontaktar vi dig!

Jag är intresserad av:
För att ta del av information och aktiviteter på Visma behöver vi ditt samtycke