För vem passar servicepaket Brons?

Bronspaketet passar dig som har sporadiskt behov av användarstöd i form av telefonsupport eller skriftlig ärendehantering.

Brons

  • Användarstöd 2 tim/kvartal
  • Systemuppdateringar
  • Versionsgenomgång
    (gäller endast Agda PS)
  • Onlinemanualer
  • FAQ & kunskapsartiklar
  • Filmer
  • Användarforum
  • Incidenthantering

Användarstöd plus servicepaket Bas

Användarstöd är support i form av konsultation/rådgivning kring hantering av systemets moduler och andra frågor som rör produktens funktionalitet.

Användarstödet beställs via ärendehantering och hjälpen fås antingen via telefon eller skriftligen i ärendehantering.

❝ Tips! Titta igenom ditt att-göra-list mot slutet av varje kvartal. Om du har outnyttjad tid kvar av ditt användarstöd finns det kanske något som du kan få ur världen och använda tiden till? 

Lina, Serviceexpert Visma

Är du intresserad?

Funderar du på att beställa eller vill veta vad ett Servicepaket skulle kunna göra för din verksamhet? Vår serviceexpert Lina vet med sin långa erfarenhet som lönespecialist och applikationskonsult vad som passar er bäst.

Fyll i dina uppgifter, så kontaktar hon dig.

För att ta del av information och aktiviteter på Visma behöver vi ditt samtycke