Min resa

Jag är utbildad HR-specialist och har nästan ett decennium inom handelsbranschen i ryggsäcken. Under åren har jag arbetat inom olika företag i positioner där den röda tråden varit ledarskap, utveckling och kundbemötande.  

Jag sökte mig till Visma för att de är en attraktiv arbetsgivare och jag tycker att det är väldigt häftigt med ett företag som lyfter fram kvinnor inom tech! Dessutom var jag nyfiken på att byta bransch, men utan att tappa kund- och service delen. 

Min roll är nyligen framtagen för just vår verksamhets behov, vilket visar på att det finns stor möjlighet att ständigt utveckla rollen till det som passar verksamheten bäst för situationen som vi befinner oss i för tillfället. Förändringar sker ständigt och då är det fördelaktigt att jag har lång erfarenhet av problemlösning och ett team där det alltid finns kompetens och vilja till att skapa den bästa lösningen för både kunder och kollegor. 

Elin-633x920@1x.jpeg

Livet på Visma

Att arbeta inom Visma är för mig förenat med frihet under ansvar, utrymme till att bli sedd och hörd från alla olika delar inom verksamheten. Det finns möjlighet till att utvecklas och lära sig mer. Från dag ett har jag känt mig så varmt välkommen av mina kollegor! Företagskulturen genomsyras av genuin omtanke om de anställda, vilket gör att det är motiverande att ge det där lilla extra för företaget, för man får alltid tillbaka. Ett ömsesidigt givande och tagande - helt enkelt!

Utanför jobbet

Det jag tycker är allra roligast att göra när jag inte är på jobbet är att gå på konserter/festivaler och njuta av bra musik. Fynda på second hand eller utöka vinyl-samlingen är också något jag gärna kan sysselsätta mig med på fritiden. Även om det blir alldeles för sällan, så åker jag med glädje hem till jämtlandsfjällen när tillfälle ges.

En vanlig dag

I rollen som Customer Support Specialist är min huvudsakliga uppgift är att ge snabb och kvalitativ support till våra kunder. Så här kan en arbetsdag se ut för mig:

Förmiddag

Börjar dagen med en stor kopp kaffe som jag dricker under tiden jag gör mig i ordning inför dagen. Väl på kontoret börjar jag med att gå igenom mailen och hantera eventuella ärenden som trillat in under gårdagskvällen. Under förmiddagen följer sedan ärendehantering från våra olika supportkanaler och interna möten. 

Eftermiddag

Efter en lunchpromenad fortsätter eftermiddagen med att beta av att-göra listan. Finns det tid emellan supportärenden så läggs den på kontinuerlig utbildning av våra produkter eller administrativa projekt. Knyter alltid ihop arbetsdagen med ett avstämningsmöte med mina kollegor på avdelningen för Customer Success. Där delar vi med oss av både resultat, problem eller frågor vi stött på under dagen, men framför allt så avslutar vi dagen med ett och annat skratt! 

Kväll

Jag tränar både boxning och yoga, en bra kombination för att både få ut aggressioner och hitta balans. Försöker förbättra mina padelskills eller går en lång promenad. Avslutar dagen med att läsa en bok eller att kolla på en bra serie. 

Bli en del av oss

Vi behöver just dig och din unika talang! Vill du vara med och utvecklas med oss? Om du tror att vi är en perfect match, sök något av våra lediga jobb!

Se våra lediga jobb