
Chatbot - marknadens smartaste kundtjänst
Automatisera och effektivisera din kundkontakt med hjälp av en chatbot.
Se webbinar on-demand
Automatisera och effektivisera din kundkontakt med hjälp av en chatbot.
Se webbinar on-demandKundernas krav på omedelbar kommunikation ökar, man vill ha svar på frågor utan dröjsmål. Det påverkar resursfördelning, kostnader och kvalitet i den traditionella kundservice- och supportmodellen. För att uppfylla förväntningarna utan stora kostnadsökningar blir det allt viktigare för företag att automatisera och effektivisera sina processer. Med en chatbot, som med hjälp av maskininlärning och språkteknik kan svara på supportförfrågningar, kan företag spara 75% mer tid jämfört med en vanlig manuell chat och antalet telefonsamtal kan minska med 50%.
Webbinarets längd: 37 minuter
Datum för inspelning: 4 juni 2020
Presentatör: Mathias Belevid, Lösningsarkitekt med fokus på digitalisering
En chatbot är ett datorprogram som med stöd av artificiell intelligens kan kommunicera med webbesökare. Varmt välkommen att se vårt inspelade webbinar där vi berättar om fördelarna med en chatbot, presenterar kundexempel samt presenterar hur du kan införa en chatbot på 3 veckor till ett fast pris.
Vi går igenom:
"Vi valde Kindly för att det är enkelt att använda. Vi gillar att den är flerspråkig och att det är smidigt att koppla ihop den med andra system."
"Det bästa med Kindly är all potential. En enkel integration öppnar upp en värld av nya möjligheter"
"Vi är väldigt nöjda med Kindly."
"Vi valde Kindly för deras djupa expertis samt spännande kundreferenser"
Fyll i formuläret nedan om du har några frågor eller vill ha ett smidigt införande av en chatbot.
Om du vill kontakta oss direkt:
Niklas Brännström
E-post: niklas.brannstrom@visma.com
Telefon: 0736- 33 22 52