Chatbot - marknadens smartaste kundtjänst

Automatisera och effektivisera din kundkontakt med hjälp av en chatbot.

Se webbinar on-demand

Krav från kunder på snabba svar kräver effektivare lösningar

Kundernas krav på omedelbar kommunikation ökar, man vill ha svar på frågor utan dröjsmål. Det påverkar resursfördelning, kostnader och kvalitet i den traditionella kundservice- och supportmodellen. För att uppfylla förväntningarna utan stora kostnadsökningar blir det allt viktigare för företag att automatisera och effektivisera sina processer. Med en chatbot, som med hjälp av maskininlärning och språkteknik kan svara på supportförfrågningar, kan företag spara 75% mer tid jämfört med en vanlig manuell chat och antalet telefonsamtal kan minska med 50%.

Enligt Gartners förutsägelser kommer 70% av alla företag innan 2021 att använda en chatbot för att komplettera medarbetarna inom kundservice och support.
Visma Consulting Kindly Chattbot

Varför en Chatbot?

  • Spara tid med mindre manuella supportförfrågningar
  • Svara dina kunder oavsett tid på dygnet
  • Effektivare kundservice och ökad kundnöjdhet
  • Minska e-post med över 50%
  • 75% mindre tid på manuell chatt
  • 50% färre telefonsamtal efter bara en månad
  • Hjälp fler kunder - samtidigt!

 

Fördelar med Kindly Chatbot

  • Den senaste tekniken inom Machine Learning
  • Deep learning och avancerad språkteknik
  • Användarvänlig
  • Hög säkerhet
  • Sömlös övergång till mänsklig kontakt
  • Smidiga integrationer
  • Få insikter i realtid med analysverktyg

On-demand webbinar:

Marknadens smartaste kundtjänst med en chatbot

 

Webbinarets längd: 37 minuter
Datum för inspelning: 4 juni 2020
Presentatör: Mathias Belevid, Lösningsarkitekt med fokus på digitalisering

En chatbot är ett datorprogram som med stöd av artificiell intelligens kan kommunicera med webbesökare. Varmt välkommen att se vårt inspelade webbinar där vi berättar om fördelarna med en chatbot, presenterar kundexempel samt presenterar hur du kan införa en chatbot på 3 veckor till ett fast pris. 

Vi går igenom:

  • Vad en chatbot är och vad den kan tillföra
  • Hur några av våra kunder använder chatbottar och vilken effekt det har gett
  • Hur du snabbt inför en chatbot på tre veckor och till ett fast pris

Chatbot

Fyll i formuläret för att se webbinaret

För att ta del av information och aktiviteter på Visma behöver vi ditt samtycke

Så har chatbotten hjälpt andra

 


Norwegian

"Vi valde Kindly för att det är enkelt att använda. Vi gillar att den är flerspråkig och att det är smidigt att koppla ihop den med andra system."

  • Var femte förfrågan till Norwegian hanteras av Kindly chatbot
  • 500 000 automatiserade kundinteraktioner efter sex månader
 

Adecco

"Det bästa med Kindly är all potential. En enkel integration öppnar upp en värld av nya möjligheter"

  • 75 % mindre tid läggs på manuell chatt
  • 50 % färre telefonsamtal efter bara en månad
Visma Consulting Chattbot Kundcase Adecco
 


Elgiganten

"Vi är väldigt nöjda med Kindly."

  • 50 % mindre tid läggs på manuell chatt
  • Har hjälpt över 110 000 kunder sedan start
 

Thon Hotels

"Vi valde Kindly för deras djupa expertis samt spännande kundreferenser"

  • 30 % färre e-mail efter 2 månader
  • 21 % färre telefonsamtal efter 2 månader
Visma Consulting Chattbot Kundcase Thon Hotel
 

Kontakta oss

Fyll i formuläret nedan om du har några frågor eller vill ha ett smidigt införande av en chatbot.

För att ta del av information och aktiviteter på Visma behöver vi ditt samtycke


Om du vill kontakta oss direkt:
 Niklas Brännström
Telefon: 0736- 33 22 52