Webbinar: Using data to drive your marketing automation

I detta webbinar går vi igenom:

  • Utmaningarna för marknadsförare när det kommer till att sätta upp marketing automation
  • Förklaring hur din existerande Episerver solution kan hjälpa till att konsolidera de marknadsföringsverktyg ni använder idag
  • Mål och syfte med marketing automation aktiviteter som leder till en långvarig framgång

En undersökning från Winterberry Groups visar att marknadsförare i genomsnitt använder mer än 12 olika verktyg för att hantera kampanjer och data. Detta kräver oerhört mycket tid och resurser för marknadsförare.

Att få en framgångsrik marknadsföringsautomation handlar inte om att lägga till ytterligare ett verktyg till din marknadsföringsrepertoar; det handlar om att ge vägledning till de människor och processer som styr dina befintliga verktyg för att möjliggöra långsiktig framgång.

Så även om det kan tyckas som att fler företag tar riktning mot dataanalys, statistik och mätningar, är det många som har många obesvarade frågor; hur mycket data ska jag samla in? Vilken statistik är viktig för mig?

Fyll i formuläret för att se webbinaret

För att ta del av information och aktiviteter på Visma behöver vi ditt samtycke