Vi hjälper dig

Visma PX support

Snabb och kunnig support

Vismas support består av kunnig och erfaren personal. Ingen fråga är för stor eller för liten att besvara för oss! Vi gör vårt allra yttersta för att ge dig den bästa supporten. 

Vi satsar kontinuerligt på aktiviteter för att du som kund ska känna dig så nöjd som möjligt. För att vi ska kunna vara bäst på marknaden behöver vi din hjälp. Sedan November 2014 mäter vi kundnöjdhet med en enda fråga:

På en skala från 0 till 10, hur nöjd är du med servicen du har fått?

Med Net Promoter Score (NPS), vill vi ta reda på hur nöjd du är som kund och om det finns några förbättringsområden. Du får frågan via e-post när du har varit i kontakt med supporten. Enkäten innehåller tre frågor och tar högst två minuter att svara på.

Genom att du som kund får sätta en siffra på nöjdheten får vi ett mått som vi noga följer månad för månad. Vi uppskattar mycket om du tar dig tid att besvara frågorna och hjälper oss att bli bättre!

Har du frågor om NPS eller ditt supportavtal?

Kontakta Linda Sablic, supportansvarig på telefon 010-14 12 685 eller e-post linda.sablic@visma.com  

 

Prova Mind

Du kan själv följa ditt ärende i vårt webbaserade ärendehanteringssystem, Mind, som du har åtkomst till dygnet runt.

  • Du har möjligheten att se alla företagets ärenden historiskt
  • Du kan följa ärendet online steg för steg
  • Du slipper telefonkö

Mind är kostnadsfritt och hjälper dig till snabbare och tryggare support!

Till Mind› 

Öppettider

Supporten har öppet måndag - fredag 08:00-17:00 (lunchstängt 12:00-13:00). Dag före röd dag stänger vi kl 13:00.

Visma Community

Visma Community är en knutpunkt online för dig som är kund hos Visma.

Communityt uppdateras flera gånger i veckan med information om våra produkter, användartips, nyheter och mer. Dela med dig av dina erfarenheter och idéer, diskutera med andra användare och lär dig mer om dina produkter.

Välkommen in i diskussionen!

Till Visma Community ›

 

Installation och implementering

För att säkerställa implementation, drift och underhåll har vi en erfaren konsultavdelning med lång erfarenhet av Visma PX. Inför uppstarten går vi tillsammans igenom vårt åtagande, med era behov, krav och önskemål i centrum. Detta gör vi enligt väl säkerställd projektmetodik.

Systemintegration

För att sammanställa nödvändig information med Visma PX utför vi integrationer mot externa system enligt era verksamhetsspecifika krav och önskemål. Vi har ett flertal systemkonsulter med lång erfarenhet av komplexa integrationsprojekt mot olika plattformar.

Utbildning

För att ni ska få ut maximalt av funktionaliteten i Visma PX erbjuder vi kontinuerligt kurser. Detta kan vara bra till exempel för nyanställda inom verksamheten. Läs mer om vårt aktuella kursutbud

Teknikstöd

Vi fungerar som stöd och bollplank vid införande eller uppgraderingar. Detta för att ni ska välja rätt tekniska miljöer för systemet. Vi vill sedan fortsätta att ha en löpande dialog för att vid behov stötta i frågor kring den tekniska miljön.

Den här webbplatsen använder cookies, som samlar information om hur du interagerar med sidan. I kombination med de uppgifter du uppger, skapar vi en profil så att vi ska kunna visa relevant innehåll just för dig. Genom att acceptera tillåter du att vi samlar och behandlar dina personuppgifter enligt beskrivningen här.