Visma Advantage
Öka lönsamheten med samförhandlade ramavtal

Visma Advantage - samförhandlade avtal för att öka lönsamheten


  • Projektledare som hjälper till med era inköp
    - helt utan konsultavgifter

  • Tillgång till ca 50 inköpsavtal

  • Spara tid med samförhandlade inköpsavtal


Stora fördelar med samförhandlade avtal 
Vi förhandlar varje dag inköpsavtal för 15 000 företag och kan därför erbjuda ditt företag avtal och villkor som endast större företag har möjlighet att förhandla sig till själva. Med våra inköpsavtal sparar du både tid och pengar på att du inte behöver förhandla själv. 

Vad kan du spara?
Förutom att du sparar pengar på dina inköp sparar du också tid genom att du får en kontakt istället för flera och slipper lägga tid och resurser på att begära in offerter från flera olika leverantörer när det är dags att förhandla priser.

Vad kostar det?  
Årslicensen för Visma Advantage är beroende av ditt företags behov samt vilka funktioner ni vill kunna nyttja i vår inköpsportal. Dessa funktioner innebär bland annat trycksakslösningar, konteringsmöjligheter, kostnadsställen etc. Vill du veta mer om vilken lösning och funktionalitet som kan passa er bäst? Fyll i vårt kontaktformulär så kontaktar vi dig inom kort

Personlig service som sparar tid

Utöver vår portal får du större kontroll över dina inköp med hjälp av en personlig kontakt på Visma Advantage, helt utan konsultavgifter. Tillsammans ser vi över era behov och önskemål och presenterar konkreta förbättringsåtgärder för hur era inköp och rutiner blir effektivare. Dessutom hjälper vi dig när du vill komma igång med nya avtal eller om det dyker upp frågor och funderingar på redan aktiva avtal.

50 avtal samlade i en inköpsportal

Som kund hos oss får du tillgång till vår smidiga inköpsportal, samlad med ca 50 inköpsavtal. I inköpsportalen hittar du all information du behöver kring inköpsavtalen, men du får även en rad andra smarta funktioner. Genom en enda inloggning får du tillgång till en mängd olika inköpsavtal, var du än är. 

Samma inköp men bara hälften av tiden

Snabbt, tryggt och enkelt. Det är några av fördelarna som Veronika Karvonen ser med Visma Advantage inköpstjänst. Veronika Karvonen, administratör på Ocab i Stockholm AB, halverade sin tid på företagets inköp med hjälp av Visma Advantage. 

Ocab i Stockholm AB
Antal anställda: Ca 204
Lösning från Visma: Visma Advantage

Läs mer »