Produktivitet och lönsamhet går hand i hand.

I ett företag börjar och slutar det mesta med personalen. Som arbetsgivare är du också en av de viktigaste personerna i dina medarbetares liv. Om de mår bra och kan sitt jobb, så ökar chanserna att verksamheten genererar vinst.

Att leda ett litet företag, är att alltid jobba med optimering. Du skruvar och förändrar för att de som utför arbetet – och du själv! – ska mötas av en arbetsmiljö som framkallar det bästa ur varje individ. Men allting börjar med goda rutiner. Med rätt rutiner.

Och det är precis vad den här guiden handlar om.  

  1. Ladda ner våra 9 tips
  2. Anpassa tipsen till dina medarbetare och till ert företag
  3. Sprid till alla anställda
  4. Öka produktiviteten

Färdigförhandlade rabattavtal på ett ställe

Erbjud det lilla extra till medarbetarna utan att betala för mycket! Med Visma Advantage får du rabatt på kaffe, frukt och kall dryck hos landets största leverantörer.

Se alla avtal
Den här webbplatsen använder cookies, som samlar information om hur du interagerar med sidan. I kombination med de uppgifter du uppger, skapar vi en profil så att vi ska kunna visa relevant innehåll just för dig. Genom att acceptera tillåter du att vi samlar och behandlar dina personuppgifter enligt beskrivningen här.