Magento support

Outstanding Magento support  

Vi har Nordens största och mest professionella hjälpcentral för Magento. Med ett stort team av experter och ett komplett avtal med servicenivå för våra kunder, kan du alltid få snabb och proffsig hjälp när du behöver. Du kan kontakta våra experter via mail, telefon eller via vårt effektiva felrapporteringssystem. Oavsett hur du kontaktar oss är vårt professionella team av experter alltid redo att se till så att din e-handelsverksamhet flyter utan problem.

Möt vårt Magento support team

 

Serviceavtal för tekniskt stöd utanför ordinarie arbetstid 

Tekniska problem kan uppstå närsomhelst under dygnets 24 timmar, dag som natt. För att du alltid ska ha tillgång till hjälp och stöd, garanterar vårt Magento Serviceavtal att du alltid har tillgång till en av våra experter oavsett vad problemet är, både dag som natt och på helgdagar.

Med vårt serviceavtal har du även prioriterad support under arbetstid.

Ta kontakt för att ta reda på mer om vårt Serviceavtal  

Hjälpdokument och FAQ 

Vår omfattande hjälpdokumentation hjälper dig att hitta information om allt du behöver, när du behöver det. Det här inkluderar också våra moduler så du kan upptäcka dem och lära dig allt om deras egenskaper och fördelar.

 

Nöjda kunder


Vi har en lösningsgrad på 99,0% av inkomna ärenden. Våra kunder har gett oss 4,5 av 5 stjärnor i betyg för tillfredsställelse, och i återkoppling känner de sig nöjda med det stöd och den hjälp de har fått och viktigast av allt känner de förtroende för oss. Det här är något vi lägger stort fokus på och som vi ständigt vill förbättra.

Ta kontakt med oss för att lära mer