Profesjonell Magento-Support

Outstanding Magento support  

Vi har Nordens största och mest professionella hjälpcentral för Magento. Med ett stort team av experter och ett komplett avtal med servicenivå för våra kunder, kan du alltid få snabb och proffsig hjälp när du behöver. Du kan kontakta våra experter via mail eller telefon. Oavsett hur du kontaktar oss är vårt professionella team av experter alltid redo att se till så att din e-handelsverksamhet flyter utan problem.

 

Nöjda kunder

Vi har en lösningsgrad på 99,0% av inkomna ärenden. Våra kunder har gett oss 4,5 av 5 stjärnor i betyg för tillfredsställelse, och i återkoppling känner de sig nöjda med det stöd och den hjälp de har fått och viktigast av allt känner de förtroende för oss. Det här är något vi lägger stort fokus på och som vi ständigt vill förbättra.

Kontakta support


Om du redan är kund av Visma Digital Commerce och har behov av att komma i kontakt med vår servicetjänst kan du fylla i formuläret nedan och så kommer en av våra Magento-experter att skapa ett problem och kontakta dig.

Du kan också ringa:  51 21 53 00 (08:00 - 16:00)

Ring vakttelefon 47 23 08 04  för att få direkt hjälp 07.00-08.00 och 16.00-23.00. Tillgänglig för kunder med Serviceavtal. Kontakta oss för mer information.

 

Hjälpdokument och FAQ

Vår omfattande hjälpdokumentation hjälper dig att hitta information om allt du behöver, när du behöver det. Det här inkluderar också våra moduler så du kan upptäcka dem och lära dig allt om deras egenskaper och fördelar.

 

Användardokumentation av våre tilleggsmoduler

 

Serviceavtal för tekniskt stöd utanför ordinarie arbetstid

Tekniska problem kan uppstå närsomhelst under dygnets 24 timmar, dag som natt. För att du alltid ska ha tillgång till hjälp och stöd, garanterar vårt Magento Serviceavtal att du alltid har tillgång till en av våra experter oavsett vad problemet är, både dag som natt och på helgdagar.

Med vårt serviceavtal har du även prioriterad support under arbetstid.

 

Kontakta oss for service avtal