Tillbaka till huvudmeny

Episerver utses till ledare i Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms 2021

Att hitta rätt verktyg för att driva digitala projekt kan kännas överväldigande, men rapporten Gartner Magic Quadrant for Digital Experince Platforms 2021 kan hjälpa till att hitta en leverantör som passar era behov.

Episerver uppmärksammas för fjärde gången

Detta är fjärde året som vår partner Episerver uppmärksammas i rapporten. Episerver har ett gott rykte inom moln-, personaliserings- och innehållshanteringsfunktioner, och erbjuder en DXP som består av Content Cloud, Intelligence Cloud och Commerce Cloud.

Om rapporten

Gartners rapport ger en översikt över marknaden för DXP (Digital Experience Platforms). Rapporten utvärderar även styrkor och svagheter hos DXP-leverantörer.

Innehåll i rapporten

  • En översikt över trenderna för DXP-marknaden
  • Styrkorna och svagheterna hos 16 DXP-leverantörer
  • Utvärdering av leverantörernas leveransförmåga och vision
  • Fördjupade analyser och råd om marknadens inriktning, mognad och aktörer

Ladda ner rapporten

Funderar ni på att flytta er webbplats till Episerver DXP/molnet?

Besök gärna vår hemsida och upptäck fördelarna med att flytta er webbplats till molnet. Där kan du även se våra aktuella erbjudanden.

Visma har genomfört ett flertal migreringar och hjälper er gärna.

Läs mer

Läs också:
Så går det till att flytta en webb till Episerver DXP/molnet
5 anledningar att välja Azure som driftplattform för Episerver CMS
Migrera till molnet – 4 steg för att komma igång

Mest populära

  • Tillfälliga regler för julklappar till anställda under corona

    Julklappar till anställda i coronatider

    I år när många sitter utspridda på hemmakontoren kan det bli extra svettigt för arbetsgivarens tomte. Samtidigt har tomten möjlighet att vara extra generös, utan att riskera skattekonsekvenser för mottagaren.

  • Digital AW går att anpassa efter budget och antalet deltagare

    Tips för en lyckad digital AW

    I oktober har det gått 200 dagar sedan flytten till hemmakontoren i mars. Innan corona var After Work en vanlig aktivitet för att skapa trivsel på jobbet. Så vad krävs för att få till en lyckad digital AW, nu när kollegorna är utspridda?