Nu kan vi erbjuda Sveriges bästa kundservice!

För oss är kunden alltid viktigast och vi arbetar ständigt för att förbättra vår service, därför är vi otroligt stolta över utmärkelsen, Sveriges bästa kundservice för Business to Business 2015.

I vintras kunde vi berätta om att vi deltog i tävlingen för att kora Sveriges bästa kundservice. Igår presenterades resultatet och vi fick äran att ta emot utmärkelsen för Sveriges absolut bästa kundservice i klassen “Business to business”. Vi är så otroligt stolta och glada över utmärkelsen och att vi nu officiellt kan erbjuda Sveriges bästa kundservice.

Motiveringen: lyder: Årets vinnare i klassen Business to Business är oerhört professionella och vägleder kunden på ett smidigt sätt med sin höga kunskap. Det råder inga som helst tvivel om att Visma Advantage AB står som segrare.

Vinnaren koras efter att professionella undersökare ringt 200 ”undercover”-samtal till vardera deltagande företag. Samtalen bedöms efter den upplevda kvalitén på kundservicen.

Visma Advantage – inköpsrabatter för små och medelstora företag

Visma Advantage förhandlar avtal för ca 15 000 företag. Den samlade köpkraften gör att vi tillsammans får inköpsrabatter som annars bara kommer storföretag till hands.

Så kan du spara med Visma Advantage!

Jag har arbetat på Visma Advantage sedan 2010 och är ansvarig för vår kundservice.
Kom i kontakt med Malin: