Visma Advantage kundservice topp 3 i Sverige

Under perioden 1/9 till och med 13/11 deltog vår kundservice i SM i kundservice i Business to Business och i veckan blev vi nominerade till Sveriges bästa kundservice i denna klass. Detta innebär att vi redan nu har placerat oss i topp 3 i Sverige! Nu väntar vi med spänning på resultatet som kommer den 28/1 2016 och håller tummarna!

För oss är kunden viktigast och vi strävar alltid efter att ge dig bästa möjliga service och vi är otroligt stolta över att vårt arbete ger resultat och att vi lyckats nå en topplacering i Sverige. Under 2016 kommer vi fortsätta utveckla vår kundservice för att behålla vår placering och för att fortsätta ge dig som kund den bästa supporten.

Om SM i kundservice

SM startades 1992-93 med att Radio Malmöhus utlyste en tävling om bästa telefonservice. Lyssnare fick ringa in till stationen och rösta fram vilket företag som bemötte sina kunder och allmänheten bäst i telefon. Ulla-Britt Hinderson på Telia Kundutbildning kallades till radion för att dela ut priset till vinnarna och hon tyckte idén var för bra för att släppas. Då grundades SM i Telefoni & Kundservice. Under åren 93-99 arrangerade Telia mätningen men år 2000 övertog företaget Q SURVEY SM. SM i Telefoni & Kundservice vidareutvecklades sedan genom mätmetoden Mystery survey. Det innebär att professionella undersökare ringer 200 samtal till vardera deltagande företag, samtalen bedöms efter den upplevda kvalitén på kundservicen.

Jag har arbetat på Visma Advantage sedan 2010 och är ansvarig för vår kundservice.
Kom i kontakt med Malin: