Skip to main content

En av Nordens största leverantörer av Episerver och webb

Visste du att Visma är en av Nordens största leverantörer av Episerver och webbar? Här kommer fem skäl till att du ska prata med oss nästa gång du funderar på att byta leverantör:

Visma - Störst i Norden på Episerver
Visma – Störst i Norden på Episerver

Visma är välkända inom många områden. Något som inte är helt uppenbart för de flesta är att vi faktiskt är en av Nordens största leverantörer av Episerver och webbar, och vi har levererat webbar till nöjda kunder i mer än 20 år. När andra leverantörer gärna bygger en häftig hemsida och sedan försvinner i samma stund som fakturan är betald, anser vi att förvaltningen är vår viktigaste affär. Därför finns vi med dig under hela din hemsidas livslängd.

Fem skäl till att du ska prata med oss nästa gång du funderar på att byta leverantör av Episerver:

1. Vi är specialister på att leverera webbar och intranät

Visma är Premium Solution Partner till Episerver AB. Vi är en helhetsleverantör av koncept, design, utveckling och förvaltning och vi har medverkat i över 200 webbprojekt baserade på Episerver. Vi jobbar gärna med komplexa, integrerade och affärskritiska webblösningar. Vi är över 50 specialister som arbetar med att leverera webbar och intranät baserade på Episerver, och tack vare att vi är en stor aktör har vi även djup och bred kompetens inom andra tekniska lösningar, såsom Sharepoint, MsCloud, Office365 och mycket annat. Det gör att vi kan säkra både era externa webblösningar och era integrationer med kringliggande system.

2. Vi vill arbeta med din förvaltning

Till skillnad från många leverantörer som gärna bygger coola hemsidor och sedan försvinner i samband med att fakturan blir betald så är förvaltningen vår viktigaste affär. Det innebär att vi finns här för dig även efter att hemsidan är levererad.

3. Vi arbetar proaktivt

Det kanske låter som en floskel, men till skillnad från många andra lever vi upp till vårt löfte. Vi arbetar i form av ett webbråd där vi tillsammans med våra kunder ser till att framtidssäkra våra lösningar, hålla koll på rådande trender och aktuella säkerhetsrisker. Vi håller också koll på uppdateringar av plattformen så att den alltid är aktuell.

4. Vår support är top of the line

Vår helpdesk garanterar svar inom 60 minuter. Vi har jourtelefon och jourpersonal samt alla stödsystem som krävs för en professionell helpdesk och supportverksamhet. Vi finns här och hjälper dig även när andra leverantörer tar semester.

och det viktigaste av allt:

5. Vårt mål är 100 % nöjda kunder – inte 95 %. Punkt.

För en smidig vardag ska förvaltningen av dina webblösningar vara proaktiv, snabb, kunnig och professionell. Det har med åren blivit vårt signum. Vårt mål handlar om er, och att skapa webblösningar som fungerar som de ska. Alltid.

Nyfiken på att veta mer? Kontakta oss!

Mest populära

  • Digital AW går att anpassa efter budget och antalet deltagare

    Tips för en lyckad digital AW

    I oktober har det gått 200 dagar sedan flytten till hemmakontoren i mars. Innan corona var After Work en vanlig aktivitet för att skapa trivsel på jobbet. Så vad krävs för att få till en lyckad digital AW, nu när kollegorna är utspridda? 

  • Tillfälliga regler för julklappar till anställda under corona

    Julklappar till anställda i coronatider

    I år när många sitter utspridda på hemmakontoren kan det bli extra svettigt för arbetsgivarens tomte. Samtidigt har tomten möjlighet att vara extra generös, utan att riskera skattekonsekvenser för mottagaren.