Det handlar om sänkta kostnader.
Automatiserade och effektiva inköp
Inköpsportalen är moderhjärnan i din inköpstjänst. Här finns alla företagsrabatter, men också andra funktioner. Som policies och guider framtagna för att effektivisera dina inköpsprocesser. Eller en inköpsknapp som hjälper dig att hitta våra rabatter när du googlar efter produkter på nätet.
Ett inlogg – till en hel inköpsvärld
Din inköpstjänst är skapad för att göra övergången till mer automatiserade inköp smidig. Du når alla dina företagsrabatter genom att logga in i din inköpsportal. Och du behöver bara ett inlogg. Många rabatter kan du också använda privat. Som när du reser eller köper hemelektronik och möbler.
Pengar, rabatter och priser
Allting handlar om att ta rätt kostnader, de som leder till att kunderna blir fler och vinsterna större. Visma hjälper dig att skapa en kostnadsmedveten kultur. Följ vår affärsblogg. Samla dina inköp i portalen. Använd våra inköpsspecialister. Så kan du få mer resurser kvar på sista raden till offensiva satsningar.
Gemensam köpkraft
20 000 handlande företag gör att vår gemensamma köpkraft inom många områden är en av Sveriges största inköpare. 150 nya kunder ansluter också varje månad. Det blir 38 små och medelstora företag i veckan. Eller 5 om dagen. Köpkraften växer. Och därmed också de rabatter som gör dyrt till billigt.
Sveriges viktigaste B2B-leverantörer
Röster om vår inköpstjänst
"Jag vill att alla Sveriges företagare ska veta att de reser billigare med SJ genom Visma."
Cadi Costivani, Corporate Partnership Manager, SJ
"Vi skickar tre paket i veckan och sparar 30 000 kronor jämfört med vad vi själva kan förhandla."
Sarah Hörnquist, Gallerbolaget
"Vi sparar in 15 gånger licensavgiften för Visma Advantage bara på inrikesfrakten."
Johnny Hellergård, Slipkliniken
0:-