
Leverantör till en Proceedo-kund? Skapa en bättre webbshop!
Välkommen på en utbildning där du lär dig hur.
Hur ska din kund kunna köpa en produkt om den inte går att hitta? Eller välja er produkt framför en annan när det inte finns en bild att jämföra med? När er kund använder Proceedo som e-handelslösning har ni stora möjligheter att nå ut till en hel organisation på ett tydligt och bra sätt.
Har ni tagit vara på den möjligheten?
Välkommen på en utbildning där du lär dig mer om att lyckas med er produktpresentation i Proceedo.
Att vara en utbildad Proceedo-leverantör är en konkurrensfördel gentemot andra leverantörer då fler och fler organisationer väljer Proceedo som e-handelslösning. Det blir en konkurrensfördel i exempelvis upphandling.
Få koll och struktur på era varor och tjänster i Proceedo - skapa bättre förutsättningar för nöjdare kunder och säkerställ att den som ska köpa hittar just er produkt eller tjänst.
Under denna utbildning får du grundläggande kunskaper kring Proceedo och vad det innebär för dig som leverantör. Presentera ditt sortiment på bästa sätt, förbättra katalogkvaliteten och öka möjligheten till försäljning och få snabbare betalt.
Att vara en utbildad leverantör i Proceedo är en konkurrensfördel gentemot andra leverantörer då fler och fler organsiationer väljer Proceedo som sin e-handelslösning.
Inget datum bokningsbart just nu
Pris: 2 690 kr (exkl. moms) /deltagare
Plats: Distansutbildning
Tid: cirka 2 timmar
Förkunskaper: Inga
Bekräftelse: Vi bekräftar alla anmälningar via e-post. Bekräftelse innehåller uppgifter om plats, tider och annan praktisk information.
Skulle kursen vara fulltecknad kontaktar vi dig och diskuterar alternativa tider.
Avbokning/Ombokning: Anmälan är bindande för din organisation/företag när Visma Proceedo accepterat bokningen till aktuellt datum och skickat bekräftelse till dig. Vid förhinder kan platsen överlåtas till annan inom samma organisation/företag. Fri av-/ombokning fram till 3 dagar innan kursstart.
För att ett e-handelssystem ska fungera på bästa möjliga sätt är det flera delar som måste samspela. Att det som ska köpas finns i systemet och att det är presenterat på rätt och ett tilltalande sätt är två viktiga faktorer. Ni kan styra över hur ni presenterar era varor och tjänster, så vad händer med försäljningen om ni börjar arbeta aktivt mot att få nöjdare användare?
Exempel på hur en produkt kan presenteras för att synas i söket och prestera bättre.
Exempel på produkt som skulle kunna prestera bättre med exempelvis bild och fler sökord.