Support
Som användare av Visma.net Project Management vänder du dig i första hand till er verksamhets certifierade Visma-partner för frågor, hjälp och support. De kan er lösning och har de bästa förutsättningarna att bistå med hjälp, anpassat efter era inställningar och er ärendehistorik.
Om du inte vet vilket av våra partnerföretag din verksamhet samarbetar med, kontakta gärna oss gärna så hjälper vi dig rätt. Kontaktuppgifter till våra partnerföretag finns här.
Support från Visma (serviceavtalet)
Support som är inkluderad i serviceavtalet är tillgång till self-service, operativt stöd, till exempel för problem med inloggning eller rapportering av fel avseende programvaran. Öppettider och kontaktuppgifter finns i vårt användarforum.
I vårt användarforum Visma Community kan du som kund hitta svar, ställa frågor och komma i kontakt med produktchefer och experter. Här får du också löpande information om er lösning och kan dela erfarenheter med andra användare. Du hittar bland annat:
Är du ännu inte medlem i Visma Community klickar du på “Register” uppe till höger i communityt och följer instruktionerna.
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för ett första samtal, eller för att boka in en personlig demo. Vill du ringa gör du det på tel 040-664 03 70.