Support och kontakt för våra kunder

Vi finns här för dig

Som användare av Severa (tidigare Visma.net Project Management) vänder du dig i första hand till er verksamhets certifierade Visma-partner för frågor, hjälp och support. De kan er lösning och har de bästa förutsättningarna att bistå med hjälp, anpassat efter era inställningar och er ärendehistorik.

Om du inte vet vilket av våra partnerföretag din verksamhet samarbetar med, kontakta oss så hjälper vi dig rätt. 

Support från Visma (serviceavtalet)
Support som är inkluderad i serviceavtalet är tillgång till self-service, operativt stöd, till exempel för problem med inloggning eller rapportering av fel avseende programvaran. Öppettider och kontaktuppgifter finns i vårt användarforum.

Användarforum: Visma Community för Severa
I vårt användarforum Visma Community kan du som kund hitta svar, ställa frågor och komma i kontakt med produktchefer och experter. Här får du också löpande information om er lösning och kan dela erfarenheter med andra användare. Du hittar bland annat:

  • Användarforum för Severa 
  • Information om er lösning
  • Videos och användartips
  • Utbildning och resurser
  • Nyheter från Visma Software

Är du ännu inte medlem i Visma Community klickar du på “Register” uppe till höger i communityt och följer instruktionerna.

Till Visma Community →

Kundsupport Severa