Detta ingår i paket STANDARD

[ Förklarande ingress med mer info ]

Order/Faktura

Order/Faktura är grundfunktionen i vårt webbaserade affärssystem. Innehåller kundregister, artikelregister, orderhantering, fakturering, kundreskontra, rapporter och bokföringsunderlag m.m. Vill du börja i mindre skala med vårt affärssystem kan du starta igång med enbart Order/Faktura, och sedan vid behov utöka med tillvalsfunktioner och kopplingar till andra system.

  • Fördel 1
  • Fördel 2

Lager

Specter Lagerhantering hjälper dig som säljer fysiska artiklar att sköta ditt lager och få kontroll på lagersaldon. Du kan enkelt hantera hundratals leveranser per dag. Returer, byten, restorder och delleveranser hanteras lika enkelt. Arbeta smart och effektivt med inventering och lagervärdering.

Inköp

Ta kontroll över dina inköp och sänk din lagerhållningskostnad, med rätt varulager vid rätt tidpunkt. Med Inköpsfunktionen effektiviseras inköpsprocessen; från inköpsförslag per artikel och leverantör, utskick av inköpsorders, och inleverans med justering av lagersaldo i affärssystemet, butikskassor och kopplad webbshop.

Webshop-koppling

Det är enkelt att koppla ihop en webshop med Specters affärssystem och kassasystem. Färdiga integrationer finns för marknadens populäraste leverantörer av e-handelsplattformar. Med din webshop kopplad till Specter kan du få en effektivare hantering av leveranser, lager, inköp och bokföring m.m. Alltid rätt lagersaldon, i alla dina säljkanaler.

Tillhörande integrationer - STANDARD

[ Förklarande ingress med mer info ]

Klarna V3

Klarna erbjuder betallösningar för din e-handel som gör det smidigt för dina kunder att handla och betala som de vill. Specters affärssystem kan enkelt kopplas ihop med både Klarna och din webbshop.

Med Klarna integrerat i affärssystemet kan du ge bättre service till dina kunder. Alla viktiga flöden för att hantera beställningar, leveranser och returer kan skötas direkt i Specter. Du slipper dubbelarbete i flera system, får bättre kontroll och kan hjälpa kunderna snabbare.

Alla bokföringshändelser kring dina kunders beställningar och Klarnas utbetalningar till dig bokförs dessutom helt automatiskt. Helt enkelt supersmidigt för dig som e-handlare!

Svea Checkout

Svea erbjuder en komplett checkout lösning innehållande alla betalsätt dina kunder efterfrågar, för både privatpersoner och företag. Specters affärssystem kan enkelt kopplas ihop med både Svea och din webbshop.

Genom att affärssystemet är integrerat med Svea kan du ge bättre service och få nöjdare kunder. Minska risken för fel, spara tid och få bättre överblick då alla viktiga flöden för att hantera beställningar, leveranser, betalningar och returer sköts direkt i affärssystemet.

Alla bokföringshändelser kring dina kunders beställningar och Svea’s utbetalningar till dig bokförs dessutom automatiskt. Helt enkelt friktionsfritt så att du slipper krånglig administration och kan fokusera på köpupplevelsen för dina kunder.

Vill du veta mer om hur Specter kan hjälpa just ditt företag?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig snarast för ett första samtal. Självklart kan du också ringa direkt på +46 (0)304 649400. Vi ser fram emot din kontakt.

Mvh

Rickard Johansson och Linda Hansson