Specter är ett kraftfullt affärssystem för små och medelstora företag. Passar särskilt bra för handel av varor, med effektiv hantering av försäljning, lager, inköp, logistik och resultatuppföljning.
Vårt webbaserade affärssystem stödjer din verksamhet, var och hur du än säljer. Effektivisera din verksamhet och uträtta så mycket som möjligt med så få moment och resurser som möjligt.
Grunden i affärssystemet är våra basfunktioner Order/Faktura och Lagerhantering. Du kan när du vill beställa fler funktioner som exempelvis Inköp, Butikskassa och Bokföring samt kopplingar till andra system som t.ex. webbshop, Klarna, Svea och nShift Delivery.
Du betalar för de funktioner och antal användare ni behöver. Det är enkelt att utöka eller minska ner vid behov. Läs mer nedan om de valbara funktioner vi erbjuder.
Genom att koppla din webshop till Specter blir din hantering av ordrar mycket effektivare. Våra automatiserade flöden gör att du sparar massor av tid på att kunna sköta all hantering av dina ordrar i ett och samma system.
Har du en fysisk butik, en webshop och ibland kanske även säljer på mässor? Inga problem. Vårt affärssystem är anpassat för er verksamhet så att ni enkelt kan sälja i alla kanaler och få uppdaterade lagersaldon i realtid, oavsett säljkanal.