Affärssystem och ekonomilösningar
– för detaljhandel & apotek

Välkommen till supporten

Kontaktuppgifter
Telefon: 08-406 12 00
E-post: retail@visma.se 


Visma Retail Support kännetecknas av hög kvalitet och hög kompetens.
Visma Retail Support består av applikationskonsulter med mycket hög kompetens inom våra produkter samt redovisning. Konsulterna hjälper dig med frågor du har rörande Visma Business, Visma Control, Visma Invoice Manager och Actit Business. Samtliga konsulter supporterar även driften av TeleComputing.

För att kunna ta del av denna service behöver ditt företag ett supportavtal. Vid behov och efter överenskommelse kan då Visma Retail Support koppla upp sig mot er server för att felsöka och kan på så sätt hjälpa dig komma fram till en lösning på problemet. Visma Retail Support har även möjlighet att fjärrstyra en användares dator för att på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden i handhavandet av systemet.

Supportens målsättning

  • Hålla hög kvalitet avseende service och bemötande
  • Logga alla ärenden för att bygga upp en erfarenhetsdatabas.
  • Tillhandahålla rapporter ur supportsystemet vid behov
  • Återkoppla till kund med status på ärenden eller lösningsförslag
  • Vidarebeordra önskemål och eventuella buggar i respektive programvara till produktansvarig
  • Informera våra kunder med tips och råd om systemen