En plats för oss som jobbar i Proceedo

Nu finns det äntligen möjlighet för kunskapsdelning, kompetenshöjning och erfarenhetsutbyte i ett community av och för Proceedo-experter! Tillsammans har vi nu rum att fråga, lära och växa. Efterlys en lösning på ett problem eller hitta en tråd som hjälper er vidare innan du ens behöver fråga. 

I Proceedo Community kan du:

✓ Ta del av kunskapsartiklar skrivna av Proceedo-experter
✓ Diskutera och utvecklas ihop med andra organisationers Proceedo-experter
✓ Hitta Update Notes, nyheter och systemstatus
✓ Hur gör andra - best practice och erfarenhetsdelning
✓ Optimerar din egen upplevelse av Proceedo community, aktivera mailnotiser på exempelvis olika ämnen och kategorier.

 

Communityt är för oss alla - tillsammans bygger vi förutsättningar för att lyckas ännu bättre. Välkommen in!

se-cm-500x500-community.pngProceedo Support!

Ärendeportal för support-tickets finns i communityt under menyvalet Support

Nyhet!
Proceedo Community med Ärendehanteringsportal

För dig som är Proceedo administratör i din organisation

Logga in i Proceedo Community (Registrera ditt konto här)

SE_PR_community_hand.png

Letar du efter innehållet som fanns här tidigare? 

Det hittar du nu i communityt. Välkommen in!

Gör du inköp i Proceedo och har problem att logga in?

I första hand ska du vända dig till din lokala helpdesk / administratör. Om den organisation som du tillhör tillåter automatisk byte av lösenord kan du beställa ett nytt tillfälligt lösenord genom att klicka på "Glömt lösenordet?" och ange ditt användarnamn till Proceedo. Om din organisation inte stöder lösenordsinloggning kommer en pop-up tala om att "Login är bara tillåten via SSO"

“Att erbjuda möjlighet att inspirera varandra och dra nytta av varandras framgång och insikter är oerhört viktigt.”

Erica Masman, Customer Success Manager

Registrera ditt konto här