
Att hyra kompetens är som att leasa en bil. Eller?
Nu finns det ett smidigare sätt att hantera konsult- och tjänsteinköp. Säg Hej till Proceedo + Vakanta.
Ta ett strategiskt grepp kring era konsult- och tjänsteinköp och få struktur och överblick. Nu lanseras Proceedo + Vakanta - ett systemstöd som hjälper er dit.
Behovet av att köpa in kompetens och kunskap ökar stadigt. I takt med det krävs ett bättre systemstöd för att säkerställa att kostnader inte springer iväg och kompetens slarvas bort. Använd Proceedo + Vakanta för att vid nästa konsult- eller tjänstebeställning säkerställa
Genom att kombinera lärdomar och tankar kring inköpsprocessen och applicera dessa på inköp av kompetens och tjänster får organisationen kontroll och vinsterna blir många. Vakanta bidrar till ett digitalt arbetsflöde som effektiviserar hantering av konsulter och minskar tidskrävande administration.
Kort och gott - Vakanta är sista pusselbiten som gör er till en strategisk inköpsorganisation som har koll och struktur på alla delar.
Vill du veta mer om Proceedo + Vakanta?
Upptäck kraften i ett tillgängligt och plattformsoberoende inköpssystem levererat som molntjänst med användaren i fokus.
Med automatiserad fakturahantering betalar ni fakturor i tid och konteringsförslag minimerar arbetsinsatsen.
Förstå vad som köps, för hur mycket och från vilka leverantörer. Analysera per kategori, leverantör eller transaktion.
Beställning till betalning bygger på en tvärfunktionell process. För att lyckas med en kostnadseffektiv inköpsprocess behöver inköp och ekonomi arbeta tillsammans. Det ställer krav på en sammanhängande Purchase-to-Pay-lösning som täcker hela processen och som möjliggör bred förankring i verksamheten. Då säkras avtalstrohet och rätt priser, likväl som kontrollerad och effektiv fakturahantering med hög andel automation.
Beräkna din årliga besparing genom att införa Visma Proceedo.
Beräkna din årliga besparing med Proceedos besparingskalkylator.
Knappa in din inköpsvolym, leverantörsfakturor och övrig data. På så sätt får du indikator på vad det är möjligt att bespara årligen.
Alla typer av inköp i en lösning
Hantera tjänster, produkter, rekvisitioner, eller förfrågningar.
Ordermatchning
Minska kostsam fakturahantering och fokusera på avvikelser mellan order och faktura.
Automatisk hantering av fakturor
Låt återkommande kostnader sköta sig själv med automatiserad hantering och noggrann kontroll.
Skapa transparens för avtalade leverantörer
Avtal som inte avropas digitalt kan göras sökbara. Använd systemet som en avtalsportal.
Fler organisationer i olika länder
Med Visma hanterar du enkelt flera organisationer och länder i samma uppsättning.
Lätt att integrera
Väletablerad integrationsplattform som är kopplad till de flesta affärs och ekonomisystem på marknaden.
En beställning flera ordrar
Systemet skapar automatiskt flera ordrar till olika leverantörer från samma varukorg.
Säkerställ 4-ögons principen
Upplev ett systemstöd som automatiskt säkerställer att 4-eyes principal efterlevs.
Godkänn kostnaden innan den uppstår
Hindra felaktiga kostnader i tid och ge förutsättning till förgodkända ordrar och automatisk fakturahantering.