
Purchase to Pay med Proceedo
Automatisera inköp och faktura med Purchase to Pay
Rätt produkt till rätt pris oavsett vem i organsationen som beställer. Med Proceedo beställer den med behovet men från avtalade leverantörer. Då minskas felmarginaler och både tid och pengar sparas. Det är sånt som händer när automation och kontoll ryms i samma system.
Allt för att öka kontrollen av er spend i hela inköpsprocessen.
Proceedo är en standardiserad molntjänst, men har utrymme att växa och förändras i takt med er verksamhet. Systemet konfigureras efter era unika behov och är enkelt att integrera mot nuvarande affärssystem eller andra lösningar i ert IT-landskap. Växer ni som bolag eller expanderar ni utomlands? Inga problem! Proceedo har stöd för flera organisationer i samma uppsättning och språkstöd för flera olika språk.
Martin & Servera, Eon eller Tele 2? Proceedo har kopplingar till över 15 000 anslutna företag som ansvarar över sina produkter. De uppdaterar med bilder och sökord för att avtalade produkter ska vara lätta att hitta.
Har ni avtal med leverantörer som inte redan finns kopplade mot Proceedo marknadsplats? Med stöd av våra leverantörsintegratörer går det snabbt att koppla på nya.
Beställning till betalning bygger på en tvärfunktionell process. För att lyckas med en kostnadseffektiv inköpsprocess behöver inköp och ekonomi arbeta tillsammans. Det ställer krav på en sammanhängande Purchase-to-Pay-lösning som täcker hela processen och som möjliggör bred förankring i verksamheten. Då säkras avtalstrohet och rätt priser, likväl som kontrollerad och effektiv fakturahantering med hög andel automation.
Beräkna din årliga besparing genom att införa Visma Proceedo.
Beräkna din årliga besparing med Proceedos besparingskalkylator.
Knappa in din inköpsvolym, leverantörsfakturor och övrig data. På så sätt får du indikator på vad det är möjligt att bespara årligen.
Alla typer av inköp i en lösning
Hantera tjänster, produkter, rekvisitioner, eller förfrågningar.
Ordermatchning
Minska kostsam fakturahantering och fokusera på avvikelser mellan order och faktura.
Automatisk hantering av fakturor
Låt återkommande kostnader sköta sig själv med automatiserad hantering och noggrann kontroll.
Skapa transparens för avtalade leverantörer
Avtal som inte avropas digitalt kan göras sökbara. Använd systemet som en avtalsportal.
Fler organisationer i olika länder
Med Visma hanterar du enkelt flera organisationer och länder i samma uppsättning.
Lätt att integrera
Väletablerad integrationsplattform som är kopplad till de flesta affärs och ekonomisystem på marknaden.
En beställning flera ordrar
Systemet skapar automatiskt flera ordrar till olika leverantörer från samma varukorg.
Säkerställ 4-ögons principen
Upplev ett systemstöd som automatiskt säkerställer att 4-eyes principal efterlevs.
Godkänn kostnaden innan den uppstår
Hindra felaktiga kostnader i tid och ge förutsättning till förgodkända ordrar och automatisk fakturahantering.
Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss till dig!
Har du ett supportärende? Klicka här