

Proceedo Success Premium
Nå maximalt värde med Proceedo

Stöd när du behöver det
Funktionsfrågor och praktiska konfigureringar, analys och reflektion för att bygga en strategi och taktik anpassade efter er. Ert dedikerade Success-team stöttar upp där det behövs och när det behövs. Svårt att identifiera vilka behov ni har?
Vi förser dig med underlag baserat på var ni står idag och hur liknande organisationer presterar. Tillsammans sätter vi sedan upp relevanta KPI:er och mål utifrån er situation och verksamhet. Handlar det om att uppnå ökad avtalstrohet, andel kontrollerad spend eller högre automationsgrad? Tillsammans hittar vi rätt.
- Skräddarsydda KPI:er
- Månadsvisa arbetsmöten
- Användandeanalys och åtgärdsplan
- Framgångsanalys
66% Fler inloggade
38% Nöjdare användare
30% Högre ROI
Fördjupad intern kompetens
Engagerade och pålästa administratörer är en nyckel för att förbättra upplevelsen av Proceedo. Med samlad expertis inom e-handel får era administratörer det stöd de behöver för att utvecklas, lära sig best practices och hålla sig uppdaterade inom det senaste inom Purchase to Pay och Proceedo.
- Egen test- och utbildningsmiljö
- Tre kostnadsfria platser till Proceedo Community Live
- 20 licenser till Proceedo Community
- 10 kostnadsfria Academy-kurser per år

Proceedo-certifierade leverantörer
Hur ska era användare kunna beställa rätt när leverantörer tillhandahåller produktkataloger som saknar bilder och sökord? Med Premium-paketet har ni möjligheten att till era leverantörer dela ut fem kostnadsfria platser till en utbildning där vi lär dem underhålla sina produktkataloger.
Fokusera på värdeskapande uppgifter
Våra tekniska experter i Service Desk säkerställer att ni får mer tid till mer värdeskapande uppgifter genom att supportera ert dagliga arbete. Från incidenter till funktionsfrågor och enklare konfigureringar – för både er och era leverantörer.
Tillgång till över 800 Proceedo-experter
Med 20 licenser till Proceedo Community kan ni ta del av kunskapsartiklar skrivna av Proceedo-experter, hålla er uppdaterade på det senaste och dela erfarenheter och best practices med över 800 andra Proceedo-administratörer.
Ert Success-team
Key Account Manager
Er dedikerade Key Account Manager driver ert långsiktiga målarbete framåt genom taktiska och strategiska touchpoints under året.
Customer Success Manager
Besitter djup kompetens inom P2P och Proceedo-best practice, som ni kan utnyttja för att accelera värdet ni får av Proceedo.
Customer Care
Våra tekniska experter i Service Desk supporterar dig i det dagliga arbetet. Från incidenter till funktionsfrågor eller enklare konfigureringar.
Bas, Plus eller Premium - vilken ambitionsnivå har ni?
Success Bas |
Success Plus |
Ditt val
Success Premium |
|
---|---|---|---|
Strategiskt arbete | |||
Operativt arbete | |||
5 | 10 | 20 | |
Utveckling | |||
Tillbaka till Success | Till Success Plus | Boka möte |
Hur kan vi hjälpa er att lyckas?
Hör av dig till oss så kan vi berätta mer om hur exempelvis ett Success-team skulle kunna fungera för just er.