Choose language

Har ni koll på er Proceedo potential?

Upplev Proceedo Success

Analys, vägledning och prioriteringar mot målen. Ta in rätt kompetens i ert P2P-team, tillfälligt eller långsiktigt, och upplev hur Proceedo bidrar än mer till er framgång.

Det är det som Proceedo Success handlar om.

DSC0571-1

66 % fler inloggningar

En organisation som jobbar målmedvetet med att lyckas har i snitt 66% fler aktiva användare per 90 dagar. Användarna vet att och hur de hittar det som de söker. I det längre loppet betyder det högre grad avtalstrohet, besparingar, kontroll och nöjda användare.

Academy_grund

38 % nöjdare användare

Kontinuerliga mätningar skapar den bästa grunden för utvecklingsarbete. Ibland har inköpsorganisationen svårt att identifiera och prioritera bland användarnas önskemål och behov. Genom att arbeta fokuserat med användarupplevelsen ökas nöjdhet över tid. Ett bra sätt att börja arbetet är att se på vad andra organisationer har gjort för att lyckas.

Academy 4

30% högre ROI

Satsar ni så satsar vi. Ett ökat engagemang internt har effekter från slutanvändare till högst ledningen. De organisationer som arbetar målmedvetet med att lyckas och tar hjälp av en Success Manager får i snitt ut 30 % mer värde från systemet i form av spend under management och automation.

Academy 3

Det finns en plan för att lyckas:

Basic, plus eller premium - matcha er ambitionsnivå med rätt successnivå.

Vägledning

Basic

Ingår

Standardnivå utan Success tillval

Plus

Från 15 000

SEK /månad beroende på organisationens storlek

För organisationer som vill få guidning

Premium

Offereras

För organisationer som vill göra en större satsning för att nå en strategisk förflyttning

Vägledning

Avtalsansvarig

Avtalsansvarig

Included

SuccessTeam

Bestående av kundansvarig, Success Manager och specifika resurser som krävs för era utmaningar

SuccessTeam

Bestående av kundansvarig, Success Manager och specifika resurser som krävs för era utmaningar

Included

Månadsmöte

Månadsmöte

Eller oftare enligt behov

Strategiskt möte

Strategiskt möte

Included

Taktiskt möte

Taktiskt möte

Included

Support
Support
 
 
 

Ärendehantering via community

Ärendehantering via community

Included

Leverantörs community

Leverantörs community

Included

Is included

Is included

Möjlighet att ställa frågor till Success Manager

Möjlighet att ställa frågor till Success Manager

Is included

Enligt behov
Utbildning och utveckling
Utbildning och utveckling
 
 
 
Tillgång till Community

Mötesplats för alla som arbetar med Proceedo. Diskussionsforum och kunskapsartiklar, nyheter och vidareutveckling.

Tillgång till Community

Mötesplats för alla som arbetar med Proceedo. Diskussionsforum och kunskapsartiklar, nyheter och vidareutveckling.

Is included

Is included

Is included

Academy / e-learning

Utbildningsprogram tillgängligt för vidareutveckling och fördjupning.

Academy / e-learning

Utbildningsprogram tillgängligt för vidareutveckling och fördjupning.

10 licenser
Community Live

Uppskattat årligt event/konferens för alla som arbetar med Proceedo.

Community Live

Uppskattat årligt event/konferens för alla som arbetar med Proceedo.

3 biljetter
Nätverksträffar

Regelbundna träffar utifrån region, bransch eller liknande.

Nätverksträffar

Regelbundna träffar utifrån region, bransch eller liknande.

Is included

Is included

Is included

Användarpanel

Samtliga organisationer har möjlighet att bidra till utveckling i Proceedo Användarpanel

Användarpanel

Samtliga organisationer har möjlighet att bidra till utveckling i Proceedo Användarpanel

Is included

Is included

Is included

 

Basic

Ingår

Standardnivå utan Success tillval

Plus

Från 15 000 SEK /månad beroende på organisationens storlek

För organisationer som vill få guidning

Premium

Offereras

För organisationer som vill göra en större satsning för att nå en strategisk förflyttning

Proceedo Success Team

Möt Proceedo Success Managers, vilket fokus behöver ni för att lyckas?

När ni väljer att satsa gör vi det också. Med ett Success team som matchar era utmaningar. Teamen leds av Success Manager som tar in den kompetens i arbetsgruppen som krävs .

  1. Jakob_success_manager

    Jakob Holfve

    "Att jobba målinriktat ger bättre förutsättningar för att lyckas"

  2. Skärmbild 2023-11-23 152217

    Helen Bergsmark

    "Data och analys är det bästa jag vet!"

  3. Fredrik_success_manager

    Fredrik Sagelius

    "Att vara Success Manager är lite som att vara jultomte . Jag ger insikter som blir tydliga resultat."

  4. Louise_success_manager

    Louise Hending

    "Med starka relationer, hitta lösningar och förbättringar för att öka kundnöjdheten, ger ett stort mervärde för kunden!"

  5. Åsa_success_manager

    Åsa Svensson

    "Jag jobbar väldigt nära mina kunder, det är fantastiskt kul att se utveckling hända"

Plus eller Premium. Vad innebär Proceedos successnivåer?

Hur är det att få hjälp att driva arbetet med att utveckla organisationens användning av Proceedo? Vad kan ni som inköpsorganisation förvänta er av att satsa på att lyckas?

Ett "always on" samarbete mot framgång

Analys och kartläggning ger insikter om nuläget och vilka behov ni har för att lyckas. Utifrån det identifieras förbättringsområden och gemensam målbild. Då blir det enklare att hitta konkreta och handfasta aktiviteter som vi tillsammans kan leverera på, följa upp och utvärdera.

Academy 3

Vilken ambitionsnivå har ni?

Når ni er maximala potential? Ger ni er organisation rätt förutsättningar att lyckas? Hur vet man om man har lyckats? Det är frågor som organisationer med ambitionen att lyckas med sin strategiska inköpsresa brottas med. Därför finns Proceedo Success. En hjälpande hand och ett strukturerat sätt att sätta och arbeta mot tydliga mål. Tillsammans får vi dubbelt fokus och bättre förutsättningar att nå fram.

Success_grupp

Plus eller Premium?

Med tre successnivåer finns det ett format som matchar er ambitionsnivå. För att möta era behov finns två utökade servicenivåer. Det handlar om hur mycket tid ni vill investera i.

Academy 5
Jakob_success_manager-1
Ni behöver vara tydligare mot er organisation, ställ krav! Annars kommer det inte fungera så bra som ni vill.

Jakob Holfve

Customer Success Manager under Win-win workshop med Marks kommun

Vill du prata mer om Proceedo Success paket och vilken servicenivå som passar er?

Hurra, vad bra! En beslutsfattare som insett värdet av att satsa är helt avgörande för hur långt ni kan ta er. Fyll i formuläret så ser vi tillsammans över era behov.