Proceedo + Matilda

Varför behövs en integration mellan Matilda och Proceedo?

För att spara pengar och säkerställa att livsmedel köps in enligt avtal, till rätt pris och i rätt mängd. Genom att ta bort manuellt arbete och överföra data automatiskt mellan systemen kan den som beställer arbeta i ett enda system som pratar med varandra istället för flera system - slipp dubbeljobba.

I praktiken beyder det att användaren inte behöver skriva ut eller läsa beställningsunderlag från ett system och skapa manuell order i Proceedo. Det går per automatik.

Det minskar ledtid och säkerställer att leverantörerna får sina inköpsorder i tid och minimerar risken för att något ska gå fel då automatisering minimerar risken att information tappas på vägen.

Jag vill veta mer om Proceedo + och integration mellan Proceedo och Matilda

Kontakta mig! 

 

 

Från måltidsplanering till uppföljning

Så fungerar Matilda tillsammans med Proceedo

Så fungerar Proceedo tillsammans med Matilda

 

  1. Livsmedelsleverantörer skickar pris och produktkatalog till Proceedo som automatiskt skickar rätt data vidare till Matilda

  2. Matilda hjälper köket att beställa rätt - mängd, vara, miljö utifrån recept

  3. Varukorgen skickas automatiskt i Proceedo som skapar inköpsorder till leverantörerna 

  4. Leverantörerna skickar tillbaka orderbekräftelse/leveransbekräftelse till Proceedo

  5. Köket tar emot varor och leveranskvitterar i Proceedo

  6. Proceedo tar emot faktura, möjliggör betalning och skickar rätt data till affärssystemet (ERP)

 

 

 

 

 

Proceedo + Matilda är ett lätt sätt att värna om jordens resurser

 

 

 

Bye bye manuella listor och dubbeljobb. En process för hela inköpet

 

 

Använd Proceedo som en möjliggörare. Koppla ihop Proceedo med Vakanta Konsultinköp eller andra system. 

Läs mer om Proceedo+

SE_PR_plus_skiss.png

Jag vill veta mer om Proceedo + Matilda

Jag vill veta mer om: