Automatiska formulär

Få snabbare konverteringar och mer information om dina kunder med Vismas lösning för automatisk ifyllning av formulär.

Snabbare konvertering och mer information om dina leads

Samtidigt som du underlättar för dina kunder får du också validerad och korrekt information. Med hjälp av våra API:er får du all information du behöver om dina kunder, utan att de behöver fylla i mer än sitt företagsnamn i ditt formulär.

 

  • Snabbare leadskonvertering

  • Dagsfärsk info från Bolagsverket & Skatteverket

  • Kvalitetssäkrade leads - rakt in i ditt system

  • Validerad och korrekt formatterad information

  • GDPR-säkrat

Testa hur det fungerar

 

Användningsområden

Snabbare leads

Optimera din leadsgenerering genom att automatisera dina formulär. Ju enklare det är för en potentiell kund att fylla i formulär på din webb, desto fler leads får du. 

Information rakt ner i ditt CRM

Få mer information om dina kunder - direkt ner i ditt CRM. Kunden behöver inte se all information som du får ut. Du kan hämta allt från bolagsordningar, betalningsanmärkningar, registreringsbevis, nyckelhistorik och mycket mer.

Underhåll dina kunduppgifter

Du kan även använda vår tjänst för att underhålla datan i ditt CRM. Då sätter vi upp en automatisk process som vid ett bestämt tidsintervall uppdaterar all den info du behöver. Det säkerställer att din data alltid är uppdaterad och korrekt. 

Testa själv

Fyll i ditt företagsnamn i vårt formulär och se hur alla fält fylls i automatiskt.

  • Du kan välja att låta kunden fylla i företagsnamnet så skickas den information du vill ha in i ett av dina system. Osynligt för kunden.

  • Välj själv vilken information som passar just ditt företag bäst. Några enstaka uppgifter eller hela årsredovisningar. 

  • All information du får är publika handlingar. Alla våra lösningar följer lagstiftningen.

 

Våra abonnemang


Basic


5000
kr/månad

500 slagningar ingår per månad

Basinformation om företag:

  • Organisationsnummer
  • Adress
  • Kontaktuppgifter
  • Momsregistrering
  • Arbetsgivare
  • Och mycket mer
 


Professional


7500
kr/månad

500 slagningar ingår per månad

All information från basic-paketet och dessutom:

  • Nyckeltal
  • Antal anställda
  • Omsättning
  • Firmatecknarer
  • E-mail
  • Organisationsstruktur
  • Och mycket mer
 


Premium


Välj den data du vill ha, efter det du behöver.

  

Priset beror på vilken information du behöver samt antal slagningar.

 

Varför automatiska formulär?

Snabbare leadsgenerering

Alla marknadsförare drömmer om att optimera sin leadskonvertering. Idag behöver dina kunder fylla i flera fält för att du ska få den information du behöver, och du får leva med den informationen kunden väljer att ge dig. Med vår lösning behöver din kund bara fylla i sitt företagsnamn. Resterande information fylls i per automatik, antingen synligt i ett formulär på din hemsida, eller rakt ner i ditt CRM. Vi hjälper dig med den mest optimala uppsättningen för dig och ditt företag.

Korrekt och dagsfärsk information

Med manuell ifyllnad finns det många källor till fel. Det är lätt att skriva fel bolagsnamn eller missa en siffra i organisationsnumret. Våra API:er är kopplade direkt mot Bolagsverket och Skatteverket och ger dig dagsfärsk och korrekt information. 

Information i ditt formulär eller integrerat till ditt system

Vår lösning är flexibel. Du kan underlätta för kunderna genom att informationen du hämtar visas synligt i ett formulär på din hemsida. Du kan också välja att få informationen rakt ner i ditt CRM, eller ett annat system. Vi hjälper dig med den mest optimala uppsättningen för dig och ditt företag.

Allt du behöver veta om företag, organisationer och myndigheter

Vår bolagsdatabas innefattar alla Sveriges 1,5 miljoner aktiva företag. Du kan hämta allt från bolagsordningar, betalningsanmärkningar, registreringsbevis, nyckelhistorik och mycket mer. Du kan själv välja vilken information du vill ha. Du får all data från alla våra leverantörer samlad på ett och samma ställe. Smidigt och enkelt.

GDPR-säkrat

All information du får är publika handlingar och våra lösningar följer lagstiftningen. På ett smidigt och säkert sätt ger vi dig tillgång till den information du behöver, utan att du behöver oroa dig.