Visma Sesam2 – hantering av hjälpmedel

Kontroll över hjälpmedelsverksamheten

Sesam2 är ett komplett system för hantering av hjälpmedel inom olika verksamheter så som hjälpmedel, syn- och hörcentraler m.fl. Genom att Sesam2 hanterar alla steg och processer inom kundorder, lager, inköp, retur, service, prissättning och fakturering får du både en samlad, total överblick och ett instrument för styrning mot uppsatta mål.

Effektivitet

  • Kostnadseffektivitet med avancerad logik för att återanvända hjälpmedel
  • Integrerat med artikeldatabas Hjälpmedelstjänsten
  • Inställningar och behörighet efter användarens funktion i verksamheten

Vill du veta mer?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig.


Kontakta oss

JA, jag samtycker till att Visma behandlar mina personuppgifter så som beskrivet här och jag är medveten om att mitt samtycke kan återkallas när som helst.

JA, jag vill att Visma skickar mig relevant information per epost baserat på mina intresseområden. Jag är medveten om att jag, när som helst, kan avanmäla mig från sådana utskick eller uppdatera mina intresseområden genom prenumerationshanteraren.