
Min inköpsavdelning
– en inköpstjänst och ett samarbete mellan Visma Advantage, affärsutvecklingsbyrån akaive och Skandia.
”Nu bygger vi ut Min inköpsavdelning. Skandias kunder får möjlighet att samla alla sina inköp på ett och samma ställe och samtidigt sänka företagets kostnader via 80 kvalitetsleverantörer av varor och tjänster.”
Per Sundelin – Ansvarig för partnersamarbeten, Skandia
Nu kan småföretagare över hela Sverige samarbeta för att bygga en gemensam köpkraft och få ned inköpskostnaderna. Det är smart. Det gör dyrt till billigt. Och det sparar massor av tid.
I Vismas inköpsportal hittar du kontorsmateriel, affärsresor, men också frakter och drivmedel samt många andra produkter och tjänster – allting kraftfullt rabatterat för dig som Skandiakund.
Inköpsvolymerna är stora och växande. Vilket gör att priser och övriga villkor hela tiden förbättras. I dag är vi 15 000 företag som samlar våra dagliga inköp av smått och stort i portalen.
Men vi vill bli fler, många fler. Cirka 200 000 svenska företag skulle kunna spara mycket pengar genom att göra inköpen via inköpsportalen. Vismas mål är att minst hälften, 100 000, faktiskt ska ta steget. Som du och ditt företag.