För vem passar servicepaket Silver?

Servicepaket Silver passar dig som söker rådgivning av vår support en eller ett par gånger i månaden, och som vill utveckla din egen kompetens i systemet.

Silver

  • Användarstöd 2 tim/månad
  • Webbinar 2 st/år
  • Samverkan
    (min. 1 taktiskt möte/år)
  • Systemuppdateringar
  • Versionsgenomgång
    (gäller endast Agda PS)
  • Onlinemanualer
  • FAQ & kunskapsartiklar
  • Filmer
  • Användarforum
  • Incidenthantering

Användarstöd, webbinar och taktiskt möte plus servicepaket Bas

Användarstöd är support i form av konsultation/rådgivning kring hantering av systemets moduler och andra frågor som rör produktens funktionalitet.

Användarstödet beställs via ärendehantering och hjälpen fås antingen via telefon eller skriftligen i ärendehantering.

 

Utveckla din kompetens!

Förutom användarstöd har du möjlighet att ta del av support och utbildningar i form av webbinar. De kan till exempel beröra semesterårsskifte, årsskifte eller lönerevision.

Tillsammans med silverpaketets övriga innehåll bidrar webbinaren till god självservice, där din organisation har möjlighet att utveckla systemkompetensen. Vilka webbinar som erbjuds för din produkt hittar du under Utbildning på Community.

Arbeta förebyggande

Inom ramen för vår samverkansmodell erbjuds du minst ett taktiskt möte per år. Detta för att utvärdera hur du kan utvecklas framåt och trygga ett gott samarbete.

 Passa på att kompetensutveckla dig med våra webbinar. De är en perfekt kombination ihop med kunskapsartiklar och filmer till att uppnå god självservice. Utöver det har du 2 timmar användarstöd per månad till hjälp. 

Lina, Serviceexpert på Visma

Är du intresserad?

Funderar du på att beställa eller vill veta vad ett Servicepaket skulle kunna göra för din verksamhet? Vår serviceexpert Lina vet med sin långa erfarenhet som lönespecialist och applikationskonsult vad som passar er bäst.

Fyll i dina uppgifter, så kontaktar hon dig.

För att ta del av information och aktiviteter på Visma behöver vi ditt samtycke