
Servicepaket
– uppnå maximal nytta av våra lösningar
– uppnå maximal nytta av våra lösningar
Vi vill att du ska uppnå maximal nytta av våra lösningar och därför har vi servicepaket anpassade efter olika verksamheters unika behov. Du väljer själv vilken nivå av service du behöver av oss. Våra abonnemang består av tjänster i olika nivåer, inklusive support, utbildning och konsulttjänster.
Längre ner på sidan finns även en liten ordlista som förklarar paketens innehåll ytterligare.
Är du intresserad?
Läs mer/Beställ
Är du intresserad?
Läs mer/Beställ
Är du intresserad?
Läs mer/Beställ
Är du intresserad?
Läs mer/Beställ
Systemuppdateringar
Gäller endast Agda PS
Onlinemanualer
FAQ & kunskapsartiklar
Filmer
Användarforum
Incidenthantering
Användarstöd
Webbinar
Konsultpaket
eLearning
Service Delivery Manager
Samverkan
min. 1 taktiskt möte/år
min. 4 operativt möten/år
min. 2 taktiska möten/år
min. 4 operativa möten/år
Är du intresserad?
Läs mer/Beställ
Är du intresserad?
Läs mer/Beställ
Är du intresserad?
Läs mer/Beställ
Är du intresserad?
Läs mer/Beställ
Konsultation/rådgivning som vi erbjuder kring hantering av systemets moduler och andra frågor som rör produktens funktionalitet. Användarstödet beställs via ärendehantering. Hjälp kan fås direkt och användarstöd kan användas till både telefonstöd (ange i ett ärende att du vill bli uppringd) och till skriftlig support via ärendehantering.
Minimidebitering av användarstöd i samtliga servicepaket
Skriftlig support via ärendehantering: 5 minuter minimidebitering
Telefonsupport: 20 minuter minimidebitering
Incidenthantering ingår i alla nivåerna. Detta innebär att Visma hanterar de ärenden som är kopplade till fel i programvaran utan extra kostnad.
Samverkan mellan dig och oss är viktig för ett tryggt samarbete. Fasta taktiska möten innebär en försäkran om att tillsammans med en representant från Visma få diskutera aktuella och framtida behov för att se till att dessa uppfylls. Under de operativa möten har vi ett mer tekniskt fokus där vi gör en uppföljning av tjänsteleveransen, samtidigt som det också finns möjlighet att gå igenom pågående ärenden.
Funderar du på att beställa eller vill veta vad ett Servicepaket skulle kunna göra för din verksamhet? Vår serviceexpert Lina vet med sin långa erfarenhet som lönespecialist och applikationskonsult vad som passar er bäst.
Fyll i dina uppgifter, så kontaktar hon dig.