Servicepaket

– uppnå maximal nytta av våra lösningar


Vi vill att du ska uppnå maximal nytta av våra lösningar och därför har vi servicepaket anpassade efter olika verksamheters unika behov. Du väljer själv vilken nivå av service du behöver av oss. Våra abonnemang består av tjänster i olika nivåer, inklusive support, utbildning och konsulttjänster.

Servicepaketen gäller dig som har Agda PS, HR-plus 8 eller Medvind WFM.

 Längre ner på sidan finns även en liten ordlista som förklarar paketens innehåll ytterligare.

Brons

Silver

Guld

Diamant

Är du intresserad?
Läs mer/Beställ

Är du intresserad?
Läs mer/Beställ

Är du intresserad?
Läs mer/Beställ

Är du intresserad?
Läs mer/Beställ

Systemuppdateringar

Green check mark
Green check mark
Green check mark
Green check mark

Gäller endast Agda PS

Green check mark
Green check mark
Green check mark
Green check mark

Onlinemanualer

Green check mark
Green check mark
Green check mark
Green check mark

FAQ & kunskapsartiklar

Green check mark
Green check mark
Green check mark
Green check mark

Filmer

Green check mark
Green check mark
Green check mark
Green check mark

Användarforum

Green check mark
Green check mark
Green check mark
Green check mark

Incidenthantering

Green check mark
Green check mark
Green check mark
Green check mark
Utöver baspaketet

Användarstöd

2 tim/kvartal
2 tim/månad
3 tim/månad
8 tim/månad

Webbinar

Grey minus sign
2 st/år
2 st/år
2 st/år

Konsultpaket

Grey minus sign
Grey minus sign
3 valfria/år
3 valfria/år

eLearning

Grey minus sign
Grey minus sign
Green check mark
Green check mark

Service Delivery Manager

Grey minus sign
Grey minus sign
Grey minus sign
Green check mark
Övrigt

Samverkan

Grey minus sign
min. 1 taktiskt möte/år

min. 1 taktiskt möte/år
min. 4 operativt möten/år

min. 2 taktiska möten/år
min. 4 operativa möten/år

Brons

Är du intresserad?
Läs mer/Beställ

Bas (läs mer om Bas »)

Systemuppdateringar

Versionsgenomgång*

Gäller endast Agda PS

Onlinemanualer

FAQ & kunskapsartiklar

Filmer

Användarforum

Incidenthantering

Utöver baspaketet

Användarstöd

Webbinar

Konsultpaket

eLearning

Service Delivery Manager

Övrigt

Samverkan


Silver

Är du intresserad?
Läs mer/Beställ

Bas (läs mer om Bas »)

Systemuppdateringar

Versionsgenomgång*

Gäller endast Agda PS

Onlinemanualer

FAQ & kunskapsartiklar

Filmer

Användarforum

Incidenthantering

Utöver baspaketet

Användarstöd

Webbinar

Konsultpaket

eLearning

Service Delivery Manager

Övrigt

Samverkan


Guld

Är du intresserad?
Läs mer/Beställ

Bas (läs mer om Bas »)

Systemuppdateringar

Versionsgenomgång*

Gäller endast Agda PS

Onlinemanualer

FAQ & kunskapsartiklar

Filmer

Användarforum

Incidenthantering

Utöver baspaketet

Användarstöd

Webbinar

Konsultpaket

eLearning

Service Delivery Manager

Övrigt

Samverkan


Diamant

Är du intresserad?
Läs mer/Beställ

Bas (läs mer om Bas »)

Systemuppdateringar

Versionsgenomgång*

Gäller endast Agda PS

Onlinemanualer

FAQ & kunskapsartiklar

Filmer

Användarforum

Incidenthantering

Utöver baspaketet

Användarstöd

Webbinar

Konsultpaket

eLearning

Service Delivery Manager

Övrigt

Samverkan


 Ordlista

Konsultation/rådgivning som vi erbjuder kring hantering av systemets moduler och andra frågor som rör produktens funktionalitet. Användarstödet beställs via ärendehantering. Hjälp kan fås direkt och användarstöd kan användas till både telefonstöd och till skriftlig support via ärendehantering.

Brons-, Silver-, Guld- och Diamantpaketen:
Agda PS: Telefonstöd har en minimidebitering på 20 minuter. När ärendet går att lösa via ärendehantering (skriftlig support) är minimidebiteringen 5 minuter.
HR-plus och Medvind: 15 minuter minimidebitering för både telefonstöd och ärendehantering.

Baspaket:
Agda PS: Telefonstöd har en minimidebitering på 30 minuter. När ärendet går att lösa via ärendehantering är minimidebiteringen 15 minuter.
HR-plus och Medvind: 30 minuter minimidebitering för både telefonstöd och ärendehantering.

eLearning är en form av digital utbildning som möjliggör kompetenshöjning oavsett var medarbetaren befinner sig. Vår eLearning-plattform ger dig tillgång till pedagogiska instruktionsfilmer som på ett kostnads- och tidseffektivt sätt förser dina medarbetare med löpande utbildning.

Incidenthantering ingår i alla nivåerna. Detta innebär att Visma hanterar de ärenden som är kopplade till fel i programvaran utan extra kostnad.

Möjlighet till direkt hjälp från en av våra konsulter inom de områden som efterfrågas mest. Du har ett antal konsultpaket att välja mellan, bland annat hjälp med Årsskifte, Genomlysning av processer eller Genomgång avvikelseregister.

Samverkan mellan dig och oss är viktig för ett tryggt samarbete. Fasta taktiska möten innebär en försäkran om att tillsammans med en representant från Visma få diskutera aktuella och framtida behov för att se till att dessa uppfylls. Under de operativa möten har vi ett mer tekniskt fokus där vi gör en uppföljning av tjänsteleveransen, samtidigt som det också finns möjlighet att gå igenom pågående ärenden.

SDM står för Service Delivery Manager, som ofta även kallas för “kundens bästa vän”. SDM är din primära kontaktperson hos oss och därmed direkt ansvarig för att utveckla och uppfylla behoven i din verksamhet.
Ett webbinar liknar en digital föreläsning, där innehållet strävar efter att utveckla deltagarens egen förmåga att använda tjänsten. Du väljer själv vilka webbinar du vill delta på, som till exempel Rapportcentralen och Tips och Trix.

Är du intresserad?

Funderar du på att beställa eller vill veta vad ett Servicepaket skulle kunna göra för din verksamhet? Vår serviceexpert Lina vet med sin långa erfarenhet som lönespecialist och applikationskonsult vad som passar er bäst.

Fyll i dina uppgifter, så kontaktar hon dig.

För att ta del av information och aktiviteter på Visma behöver vi ditt samtycke