Visma

Inköpschefens bästa vän

Inköpschefens viktigaste verktyg

Se hur Nordens största leverantör av inköps-, upphandlings-, och anbudstjänster kan hjälpa dig att få kontroll på dina inköp.

image 1

Scrolla ner för att se våra lösningar

image 1

Effektivisera upphandlings-processen och hitta rätt leverantör

Med vår molntjänst kan du enkelt annonsera, skapa förfrågningsunderlag och hitta rätt leverantör. I Sverige genomförs 8 av 10 upphandlingar i Vismas system.

Från behov till betalning – vår molnlösning täcker hela processen

Få kontroll på att alla beställningar görs mot rätt leverantör

Hantera hela processen från behov till betalning i molnet:

  • Avtalshantering
  • Beställning
  • Fakturahantering

Undvik dyra felköp! Schenker Sverige sparar 13,4 mkr per år med vår inköpstjänst.

– Enkelhet och kontroll. Det är det som genomsyrar hela systemet och vårt sätt att jobba med det. Camilla Nilsson, e-handelsansvarig på DB Schenker

5 fördelar med molnet

  1. Slipp implementering, underhåll eller uppgraderingar.
  2. Anpassa systemets omfattning efter förändringar i verksamheten.
  3. Alla tjänster – en inloggning.
  4. Prestanda för expertanvändaren.
  5. Alltid tillgängligt överallt.

Samförhandlade inköpsavtal på allt ditt företag behöver

image 1

Administrativa inköp till rätt pris och bra villkor

Din verksamhet behöver runt 40 inköpsavtal. För att du ska spara tid och pengar har vi redan förhandlat färdiga avtal åt dig.

Intressant? Kontakta oss för att ta del av avtalen

image 1

Låt oss visa dig

Kontakta oss för ett möte om hur vi kan effektivisera ditt bolag.

REKOMMENDERA: