Optimizelyförvaltning

Är ni inte helt nöjda med er Optimizelyförvaltning (tidigare Episerver)? Med Visma får du en komplett samarbetspartner och vi garanterar att ni blir helt nöjda. Just nu bjuder vi även på kostnaden för övertagandet!

Är det dags att byta samarbetspartner?

Optimizely (tidigare Episerver) har ett stort nätverk av partners som levererar och implementerar Optimizelys lösningar för CMS, e-handel och digital marknadsföring. Har du rätt samarbetspartner idag, eller verkar det vara dags att byta?

Det är viktigt att ni vet vad en bra förvaltning innebär och hur man går tillväga om er samarbetspartner inte upplever era krav. 



Optimizely-partner-badge-2021_gold.jpg

Excited - average.png

Erbjudande: Vi bjuder på kostnaden för övertagandet

Om du väljer att byta samarbetspartner till Visma står vi för kostnaden för övertagandet. Vi gör även hela processen smidig och anpassad till era behov.

Erbjudandet gäller fram till 30 september 2021.

Jag vill veta mer om erbjudandet!

Vad är en bra förvaltning?

1. Din leverantör bör ha en stabil finansiell grund och tillräckligt med konsulter så att du får den hjälp du behöver.

2. Incidenter ska hanteras med den skyndsamhet som situationen kräver och ha en garanterade SLA under 60 minuter.

3. Utvecklingsprojekt ska bedrivas enligt tidplan och budget, så att estimat hålls och de uppsatta målen nås. Fakturor ska vara korrekta och specificerade och alla beställningar ska snabbt hanteras på rätt sätt.

4. Rätt saker ska ske i den fortsatta förvaltningen ‒ det ska finnas en tydlighet kring processer, säkerhet, kvalitetssäkring såväl som en plan för framtida vidareutveckling.

5.  En samarbetspartner som brinner för förvaltning, support och att snabbt hantera ärenden samt vidareutveckla lösningen. 

Stämmer det in på din samarbetspartner? Annars kan ni kontakta oss.



Collaboration - green.jpg

Varför ska du välja Visma som samarbetspartner?

64_HR (1).png
Ett stort stabilt team

Som en del av den stora, framgångsrika Vismakoncernen är vår finansiella grund stabil. I nuläget jobbar ca 50 konsulter på heltid med våra Optimizelyåtaganden och integrationer. Många av våra utvecklare och projektledare har jobbat mer än tio år med Optimizelyleveranser, så de vet vad de gör. Samtidigt fyller vi hela tiden på med färska, nyfikna kollegor.

64_favorite.png
Kunderna ger oss högsta betyg

Vi är guldpartner till Optimizely och har levererat ca 500 webbprojekt. Det betyder att vi kan visa dig många referenser inom webb/portaler/intranät där kunderna är mycket nöjda. De brukar bland annat säga att vi är lyhörda, flexibla, snabba och goda lyssnare.

64_release.png
Fokus på tekniken

Ingen är bäst på allt. Vår styrka är teknik och projektledning ‒ här ligger vårt fokus och vår spetskompetens. Vi är därtill experter på att anlita experter. Vi har ett gediget nätverk av kompetenta samarbetspartners som vi, när så behövs, knyter till oss för att hantera relaterade webbtjänster och tekniska utmaningar.

64_collaboration.png
Flexibilitet där det behövs

När det gäller koncept och design har vi goda erfarenheter av att jobba tillsammans med webbyråer som är proffs på just det. Många av våra kunder vill själva välja byrå, och ibland också byta byrå utan att för den skull byta teknikleverantör. Denna flexibilitet brukar våra kunder uppfatta som en styrka.

64_destination (2).png
Långsiktigt samarbete

Webblösningar blir alltmer affärskritiska, de bara måste hålla hög kvalitet och fungera perfekt. Vi utgår från en förvaltningsmodell som garanterar ett långsiktigt, och strukturerat, effektivt och tryggt samarbete. Vårt mål är att kunderna ska vara 100% nöjda, inte 95%. Punkt!

Karolinska Universitetssjukhuset: En av våra nöjda förvaltningskunder med SLA på 60 minuter

kundcase-front-karolinskas.png

Visma har ett helhetsåtagande gentemot Karolinskas webblösningar sedan år 2018. Det innebär att Visma ansvarar för förvaltning, vidareutveckling, nyutveckling, problemlösning, design, redaktörsstöd etc.

Ärenden rapporteras in i ärendehanteringssystemet Jira och för akuta fel har vi Service Level Agreement (SLA) med garanterad påbörjan av problemlösning inom 60 minuter.

"Samarbetet, projektgenomförandet med en pressad tidplan och Visma Consultings höga tekniska kompetens har starkt bidragit till ett lyckat projekt och en bra lösning." Ulf Lagerqvist, SLL

Läs hela kundcaset

Erbjudande: Vi bjuder på kostnaden för övertagandet

Om du väljer att byta samarbetspartner till Visma står vi för kostnaden för övertagandet. Vi gör även hela processen smidig och anpassad till era behov.

När du fyller i formuläret kontaktar vi dig för ett möte där vi berättar mer om hur vi jobbar med förvaltning och vi planlägger övertagandet av er Optimizely-lösning.

Du kan även fylla i formuläret eller kontakta oss direkt om du har frågor gällande förvaltning.

pierre.pngPierre Vindemyr
070-686 11 34
pierre.vindemyr@visma.com

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig!

För att ta del av information och aktiviteter på Visma behöver vi ditt samtycke