Gratis start av Corona-chatbot

Erbjudande till offentliga verksamheter och företag för att besvara allmänhetens Coronafrågor med hjälp av en automatiserad chatbot.

Kontakta oss

Jobbar du som kontaktcenteransvarig inom offentlig sektor, eller har hand om kundtjänsten på ett företag som levererar samhällskritiska tjänster? Vi har sett att modern teknik i form av en chatbot kan vara till hjälp när frågorna från allmänhet och kunder är många. Därför vill vi i dessa tider ge vårt bidrag genom att hjälpa er att få igång en Corona-chatbot.

Coronaviruset skapar osäkerhet i samhället vilket innebär att allmänheten har ett informationsbehov som är svårt att möta med vanliga kommunikationsformer. Medborgarna vill ha svar på sina frågor utan dröjsmål. Det påverkar resursfördelning, kostnader och kvalitet i den traditionella servicemodellen, och det blir allt viktigare att automatisera och effektivisera sina processer. 

Kindlys chatbot används redan som ett hjälpmedel i flera företags kundtjänster. Dessa berättar om besparingar i tid på upp till 75% och minskning av mängden e-post och telefonsamtal med 50%. Mot den bakgrunden är det lätt att inse att även offentlig sektor kan få hjälp av den.

Anmäl dig till vårt webbinar

menar du kontaktformuläret eller formuläret för anmälan till webbinaret? Jag kan kika om du också får notis om när någon har fyllt i formulären... vi fick precis in en

Varför en Chatbot?

  • Sparar tid som istället kan läggas på de mest komplicerade uppgifterna
  • Ger svar oavsett tid på dygnet
  • Hjälper fler personer ‒ samtidigt
  • Ger effektivare medborgarservice och ökad nöjdhet
  • Minskar mängden e-post och telefonsamtal
  • Minskar tiden i vanlig chat

Fördelar med Kindly Chatbot

  • Den senaste tekniken inom Machine Learning
  • Avancerad språkteknik
  • Användarvänlig
  • Hög säkerhet och GDPR-säkrad
  • Sömlös övergång till mänsklig kontakt
  • Smidiga integrationer med egna stödsystem och externa webbplatser
  • Analyser och utvärdering i realtid

Vårt erbjudande

Visma i samarbete med Kindly vill bidra till att underlätta den situation som Coronaviruset orsakat. Det vill vi göra genom att hjälpa offentlig verksamhet och företag som levererar samhällskritisk information i Sverige att komma igång med en chatbot. Chatbotten kan ni sedan enkelt integrera i er webbplats och den skulle kunna svara på de frågor som ställs till er om Coronaviruset.

Är ni intresserade av detta tar vi gärna en diskussion kring hur vi på Visma snabbt kan hjälpa er igång.


Om du vill kontakta oss direkt:
 Gustaf Snöbohm
Telefon: 070 689 12 19

Vill du veta mer om Corona-chatbotten?
Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss så snart som möjligt.
För att ta del av information och aktiviteter på Visma behöver vi ditt samtycke

Så har chatbotten hjälpt företag



Norwegian

"Vi valde Kindly eftersom det var lätt att använda. Vi gillade att systemet hade flerspråkiga funktioner, och att det var lätt att ansluta till andra system."

  • Var femte förfrågan till Norwegian besvaras av Kindlys chatbot
  • Över 30% färre manuella chatsamtal

Adecco

"Det bästa med Kindly är möjligheterna. En enda integration kan möjliggöra så otroligt mycket mer."

  • Från fyra till två anställda på manuella chatten
  • Insparad tid läggs på mer krävande uppgifter
Visma Consulting Chattbot Kundcase Adecco


Elgiganten

"Vi har gjort ett mycket bra val. Go for it!"

  • Har hjälpt över 100 000 kunder sedan start
  • 50% av förfrågningarna är helautomatiserade

Webbinar: Marknadens smartaste kundtjänst med en chatbot

Vi går igenom:

  • Vad är en chatbot och vad kan den tillföra?
  • Hur använder kunderna chatbot och vilken effekt har de gett?
  • Vi berättar hur du snabbt inför en chatbot på tre veckor och till ett fast pris