Krav från kunder på snabba svar kräver effektivare lösningar

Kundernas krav på omedelbar kommunikation ökar, man vill ha svar på frågor utan dröjsmål. Det påverkar resursfördelning, kostnader och kvalitet i den traditionella kundservice- och supportmodellen. För att uppfylla förväntningarna utan stora kostnadsökningar blir det allt viktigare för företag att automatisera och effektivisera sina processer. Med en chatbot, som med hjälp av maskininlärning och språkteknik kan svara på supportförfrågningar, kan företag spara 75% mer tid jämfört med en vanlig manuell chat och antalet telefonsamtal kan minska med 50%.

Enligt Gartners förutsägelser kommer 70% av alla företag innan 2021 att använda en chatbot för att komplettera medarbetarna inom kundservice och support.
Visma Consulting Kindly Chattbot

Varför en Chatbot?

  • Spara tid med mindre manuella supportförfrågningar
  • Svara dina kunder oavsett tid på dygnet
  • Effektivare kundservice och ökad kundnöjdhet
  • Minska e-post med över 50%
  • 75% mindre tid på manuell chatt
  • 50% färre telefonsamtal efter bara en månad
  • Hjälp fler kunder - samtidigt!

 

Fördelar med Kindly Chatbot

  • Den senaste tekniken inom Machine Learning
  • Deep learning och avancerad språkteknik
  • Användarvänlig
  • Hög säkerhet
  • Sömlös övergång till mänsklig kontakt
  • Smidiga integrationer
  • Få insikter i realtid med analysverktyg

Anmäl dig till vårt webbinar

 

Marknadens smartaste kundtjänst med en chatbot

Lyssna på vad vi har gjort för andra kunder och få reda på mer om marknadens smartaste chatbot.

Vi går igenom:

  • Vad är en chatbot och vad kan den tillföra?
  • Hur använder kunderna chatbot och vilken effekt har de gett?
  • Vi berättar hur du snabbt inför en chatbot på tre veckor och till ett fast pris

När: 22 april

Tid: 10.00-10.30

 

 

 

Anmäl dig här

För att ta del av information och aktiviteter på Visma behöver vi ditt samtycke

Så har chatbotten hjälpt andra

 


Norwegian

"Vi valde Kindly för att det är enkelt att använda. Vi gillar att den är flerspråkig och att det är smidigt att koppla ihop den med andra system."

  • Var femte förfrågan till Norwegian hanteras av Kindly chatbot
  • 500 000 automatiserade kundinteraktioner efter sex månader
 

Adecco

"Det bästa med Kindly är all potential. En enkel integration öppnar upp en värld av nya möjligheter"

  • 75 % mindre tid läggs på manuell chatt
  • 50 % färre telefonsamtal efter bara en månad
Visma Consulting Chattbot Kundcase Adecco
 


Elgiganten

"Vi är väldigt nöjda med Kindly."

  • 50 % mindre tid läggs på manuell chatt
  • Har hjälpt över 110 000 kunder sedan start
 

Thon Hotels

"Vi valde Kindly för deras djupa expertis samt spännande kundreferenser"

  • 30 % färre e-mail efter 2 månader
  • 21 % färre telefonsamtal efter 2 månader
Visma Consulting Chattbot Kundcase Thon Hotel
 

Kontakta oss

Fyll i formuläret nedan om du har några frågor eller vill ha ett smidigt införande av en chatbot.

För att ta del av information och aktiviteter på Visma behöver vi ditt samtycke


Om du vill kontakta oss direkt:
 Niklas Brännström
Telefon: 0736- 33 22 52