

Rätt produkt till rätt pris med ett genomtänkt inköpssystem
En bra inköpsprocess är lättare att följa i ett genomtänkt inköpssystem. Där automation och logik samspelar. För, med alla leverantörer och beställningssätt i en lösning är det lätt att köpa rätt - och att följa upp. Oavsett om ni beställer varor eller tjänster. Med Proceedo som nav i er inköpsprocess får ni ett tillgängligt och plattformsoberoende inköpssystem i molnet med användaren i fokus.
Get your spend together
Säkerställ avtalstrohet och minska andelen vilda inköp genom att hantera alla delar i beställningsprocessen och alla inköpstyper i en och samma lösning.
Vikten av en hållbar inköpsprocess
Ett webinar om att som chef stå med “Svarte Petter” när någon annan i organisationen gjort fel, vad som händer när något gått fel, och kanske framför allt: hur undviker man att hamna där?
Godkänn i förväg
Få kontroll och godkänn alla kostnader innan beställningen skickas till leverantören.
Öka avtalstrohet
Minska andelen vilda inköp. Köp rätt vara till rätt pris från rätt leverantör.
Enkel uppföljning
Med full tillgång till statistik och data för varje inköp blir det enkelt att följa upp.
Inspireras av våra kunder
Läs hur våra kunder har effektiviserat och automatiserat sin inköpsprocess med ett inköpssystem.
Upptäck en effektiv inköpsprocess
Gör vardagen enklare med en effektiv inköpsprocess. Visma Proceedo har många smarta och avancerade funktioner, men är ändå enkelt att använda utan förkunskap.

Effektivt produktsök
Visma Proceedo erbjuder ett effektivt produktsök med både fritextsökning, kategoriträd och avtalsnavigering.

Säkra rätt kontering
Uppnå en hög grad av automatisk och kvalitetssäkrad kontering genom personliga inställningar och UNSPSC kodning av produkter.

Alla typer av beställningar i ett gränssnitt
Erbjud ett gränssnitt för alla typer av beställningar oavsett om det avser tjänster, produkter, rekvisitioner, öppna ordrar eller förfrågningar.

Smidiga beställningar med mallar
Med beställningsmallar kan du enkelt skapa favoritlistor som gör det lätt att beställa nästa gång.

Spara tid
En beställning till flera leverantörer. Systemet skapar automatiskt olika ordrar när beställningen är godkänd.

Skapa transparens för avtalade leverantörer
Även avtal som inte skall avropas digitalt kan göras sökbara. Använda systemet som en avtalsportal och visa alla avtal i verksamheten.
Även avtal som inte skall avropas digitalt kan göras sökbara. Använda systemet som en avtalsportal och visa alla avtal i verksamheten.

Särskilda attestflöden
Upplev kraften i flerdimensionell attest. Särskilda attestflöden möjliggör en digital hantering för alla typer av köp oavsett storlek eller kategori.

Säkra automation och minska kostnader
Säkra ett automatiserat fakturaflöde med attest redan på beställningen.

Upptäck prisförändringar
Få full kontroll på alla förändringar i nya kataloger med stöd av systemet.

Flexibel integrationsplattform
Oberoende affärssystem integrerar Visma dig smidigt. Vi har stor erfarenhet och en väletablerad integrationsplattform.

Fler organisationer i samma uppsättning
Verksamhet i flera länder?
Med Visma hanterar du enkelt flera organisationer och länder i samma uppsättning.
Med Visma hanterar du enkelt flera organisationer och länder i samma uppsättning.

Arbeta mobilt
Godkänn beställningar via mobilen.