Användarträff 2016

Användarträff 2016

Välkommen att delta i årets träff för användare av Visma Proceedo!

Visma Proceedo Användarträff 2016

 

Fokus för årets användarträff är precis som förra året att utbyta erfarenheter med varandra samt diskutera effektivisering av arbetet i Visma Proceedo. 

Användarträffen kommer att hållas den 18-19 maj på Kungsholmen i Stockholm.

Anmälningstiden har gått ut den 4 maj!

 


 Plats och pris

 
Datum: 18–19 maj
Tid och plats dag 1  9.30–22.00 Lindhagensgatan 94, T-bana Stadshagen eller Thorildsplan
Tid och plats dag 2 9.30–12.30 Lindhagensgatan 94
Pris

 

Dag 1 kostar 1 400 kr inkl. mingelmiddag, 1 000 kr exkl. mingelmiddag.
Dag 2 är kostnadsfri.

 

Du kan välja om du vill delta en eller två dagar. 

 

Mingelmiddagen börjar kl 18.00 i Vismahuset på Lindhagensgatan 94.

 

Agenda

Dag 1 – heldag – 18 maj 

09.30–10.00 Registrering och fika
10.00–10.10 Information och nyheter
10.10–10.45 Roadmap
11.00–12.00 Demo av Proceedo 9
12.00–13.00 Lunch
13.00–16.00 Best Practice
18.00–22.00 Mingelmiddag

Dag 2 – halvdag – 19 maj 

09.30–10.15 Demo av Visma CLM - ny lösning för avtalsuppföljning
10.15–10.30 Fika
10.30–10.45 Uppföljning av formulärsdelning
10.45–11.00 Digital kvittohantering i Proceedo
11.00–11.30 Nyheter Spendency
11.30–12.30 Lunch 

 


Anmälan

Anmälningstiden har gått ut den 4 maj.

Den här webbplatsen använder cookies, som samlar information om hur du interagerar med sidan. I kombination med de uppgifter du uppger, skapar vi en profil så att vi ska kunna visa relevant innehåll just för dig. Genom att acceptera tillåter du att vi samlar och behandlar dina personuppgifter enligt beskrivningen här.