
Vad kan jag göra på Mitt Ärende?
Mitt Ärende är dina egna sidor där du loggar in med personnummer och BankID. Här kan du hitta svaren på vanliga frågor som rör din skuld. Snabbt enkelt och utan väntetid. Öppet dygnet runt, alla dagar.
✓ Betala✓ Se hela din skuld
✓ Se om betalningen kommit in
✓ Kommunicera med handläggare Kundtjänst
✓ Måste jag ha ett BankID?
Betala
När du har loggat in på Mitt Ärende med hjälp av ditt BankID kan du välja flera olika sätt att betala din skuld. Så som:
Direktbetalning med Internetbank
Kortbetalning
Swish
Se om betalningen kommit in
Om du betalar i tid behöver du inte meddela oss att du har betalat. Om du loggar in med hjälp av ditt BankID kan du enkelt se om betalningen kommit in. Tänk på att det kan ta tre bankdagar innan vi får betalningen.
Kommunicera med handläggare Kundtjänst
När du är inloggad på Mitt Ärende kan du enkelt ställa specifika frågor som rör ditt ärende.