Vad kan jag göra på Mitt Ärende?

Mitt Ärende är dina egna sidor där du loggar in med personnummer och BankID. Här kan du hitta svaren på vanliga frågor som rör din skuld. Snabbt enkelt och utan väntetid. Öppet dygnet runt, alla dagar. 

 ✓ Betala
 ✓ Se hela din skuld
 ✓ Se om betalningen kommit in
 ✓ Kommunicera med handläggare Kundtjänst
 ✓ Måste jag ha ett BankID?

Betala

När du har loggat in på Mitt Ärende med hjälp av ditt BankID kan du välja flera olika sätt att betala din skuld. Så som:

Direktbetalning med Internetbank
Kortbetalning
Swish

Mitt Ärende 

Se hela din skuld

När du loggar in på Mitt Ärende med BankID kan du se hela din sammanlagda skuld som är kopplat till ditt personnummer.

Har du fått ett brev från oss ang en skuld som inte syns när du loggar in i Mitt Ärende. Kontakta kundtjänst.

Mitt Ärende  Ring 0771-23 24 00  Mailformulär 

Se om betalningen kommit in

Om du betalar i tid behöver du inte meddela oss att du har betalat. Om du loggar in med hjälp av ditt BankID kan du enkelt se om betalningen kommit in. Tänk på att det kan ta tre bankdagar innan vi får betalningen. 

Mitt Ärende 

Kommunicera med handläggare Kundtjänst

När du är inloggad på Mitt Ärende kan du enkelt ställa specifika frågor som rör ditt ärende.

Mitt Ärende 

Måste jag ha ett BankID för att kunna logga in på Mitt Ärende??

Ja, för att du ska kunna logga in och legitimera dig måste du ha ett BankID. Har du inget BankID får du kontakta din bank 

Behöver du hjälp kan du alltid kontakta vår kundtjänst som då kan hjälpa dig med dina inkassofrågor.