Choose language

När du har loggat in på Mitt Ärende med hjälp av ditt BankID kan du välja flera olika sätt att betala din skuld. Så som:

  • Direktbetalning
  • Trustly
  • Swish
  • BankGiro

När du loggar in på Mitt Ärende med BankID kan du se hela din sammanlagda skuld som är kopplat till ditt personnummer.

Har du fått ett brev från oss angående en skuld som inte syns när du loggar in i Mitt Ärende. Kontakta vår kundtjänst, tel 0771-23 24 00.

Om du betalar i tid behöver du inte meddela oss att du har betalat. Om du loggar in med hjälp av ditt BankID kan du enkelt se om betalningen kommit in. Tänk på att det kan ta tre bankdagar innan vi får betalningen. 

När du är inloggad på Mitt Ärende kan du enkelt ställa specifika frågor som rör ditt ärende.

Ja, för att du ska kunna logga in och legitimera dig måste du ha ett BankID. Har du inget BankID får du kontakta din bank. 

Behöver du hjälp kan du alltid kontakta vår kundtjänst, tel 0771-23 24 00 som då kan hjälpa dig med dina frågor.