Choose language

Registrera dina ärenden direkt i Amili

För dig som vill komma igång med Amili snabbt och vara oberoende av ditt ekonomisystem och processer. Registrera dig för tjänsten Amili eKrav, följ stegen och få iväg din första påminnelse direkt!

Registrera dina ärenden direkt i Amili

För dig som vill komma igång med Amili snabbt och vara oberoende av ditt ekonomisystem och processer. Registrera dig för tjänsten Amili eKrav, följ stegen och få iväg din första påminnelse direkt!

Så här går det till

När du saknar betalning för en faktura så skickar du själva fakturan till oss. Amili eKravs första åtgärd är att sända en påminnelse till din kund.

Amili eKrav - När du saknar betalning

I första hand till digital brevlåda!

Samtliga betalningspåminnelser och inkassokrav i Amili eKrav skickas i första hand till din kunds digitala brevlåda, Kivra. Fördelarna är många. Vi vet att brevet kommer fram både snabbt och till rätt person. Inga brev riskeras försvinna på vägen. En påminnelse till en digital brevlåda är också lätt för din kund att betala, oavsett om personen befinner sig hemma eller på annan ort.

I första hand till digital brevlåda!

Påminn flera med filimport

Genom filimporten kan du enkelt skicka flera påminnelser med bara några få klick. Organisera din information i en fil för enkel registrering.

Påminn flera med filimport

För att registrera ditt företag behöver du:

  • Vara firmatecknare, ha ett Bankgirokonto och vara registrerad för F-skatt
  • Fylla i ditt organisationsnummer
  • Kontaktuppgifter, organisationsnummer eller personnummer till din kund
  • E-legitimation (mobilt BankID) för att legitimera dig

Skicka påminnelse och inkasso för 0 kronor. Dessutom, ingen årsavgift. Se komplett prislista.

 

 

 

Dator

Registrera dina ärenden

Q&A

Hur går det till?