Lättare att beställa med e-handel

Vill du bli framgångsrik inom inköp och nå dina mål ska du vända dig till oss. Visma e-handel är en av marknadens bästa lösningar och vi erbjuder flera smarta tjänster som gör att du får bättre koll på inköpsprocessen.

Allt det här får du i lösningen

  • En organiserad inköpsprocess.
  • Certifierade beställare.
  • Ökad avtalstrohet.
  • Kostnadskontroller på prislistor.
  • Tidseffektivisering vid datorn, iPad eller din smartphone.
  • Möjlighet till spend- och rapportöversikter.
  • Samlad inköpsportal för alla typer av tjänster och varor.
  • Miljö- och kravkontroll.
  • Ordermatchning på fakturor.
  • Mindre hantering av pappersfakturor.
  • Enklare hantering vid central distribution.
  • En roligare och enklare väg för att beställa sina varor och tjänster.



Här läser du mer om vår inköpsportal Proceedo, en molnlösning med stora möjligheter och enorm kapacitet.

Våra tjänster

Som komplement till e-handelslösningen erbjuder vi tjänster inom processarbete, leverantörsanslutningar och administration.

Processarbete

  • Projektledning.
  • Utbildningar.
  • Spridningsprojekt.

Leverantörsanslutningar

  • Via leverantörsportal.
  • Anslutning och underhåll av stora e-Handelsleverantörer.
  • Leverantörsbearbetning för e-Faktura och e-Handel.

Administration

  • Analyser och kartläggningar.
  • Lathundar och utbildningsmaterial.
  • Instruktionsfilmer.

Vill du veta mer?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig. Du når oss även på
010-141 15 00 eller sales.enterpriseab@visma.com.

Kontakta oss