Vi hjälper dig

Visma Control support

Support via telefon och online

Vismas support består av kunnig och erfaren personal. Ingen fråga är för stor eller för liten att besvara för oss! Vi gör vårt allra yttersta för att ge dig den bästa supporten. 

Vi satsar kontinuerligt på aktiviteter för att du som kund ska känna dig så nöjd som möjligt. För att vi ska kunna vara bäst på marknaden behöver vi din hjälp. Sedan November 2014 mäter vi kundnöjdhet med en enda fråga:

På en skala från 0 till 10, hur nöjd är du med servicen du har fått?

Med Net Promoter Score (NPS), vill vi ta reda på hur nöjd du är som kund och om det finns några förbättringsområden. Du får frågan via e-post när du har varit i kontakt med supporten. Enkäten innehåller tre frågor och tar högst två minuter att svara på.

Genom att du som kund får sätta en siffra på nöjdheten får vi ett mått som vi noga följer månad för månad. Vi uppskattar mycket om du tar dig tid att besvara frågorna och hjälper oss att bli bättre!

Har du frågor om NPS eller ditt supportavtal?

Kontakta Linda Sablic, supportansvarig på telefon 010-14 12 685 eller e-post linda.sablic@visma.com

Visma Control och Visma Document Center Enterprise

Skicka ditt ärende till respektive support:

Telefon: 010-141 27 50
E-post: control.support@visma.com eller dce.support@visma.com

Öppettider

E-postsupport: Måndag till fredag 8 – 17
Telefonsupport: Måndag till fredag 9 – 15 (lunchstängt kl 12-13)
Dag före röd dag stänger vi kl 13.

Visma Community

Visma Community är en knutpunkt online för dig som är kund hos Visma.

Communityt uppdateras flera gånger i veckan med information om våra produkter, användartips, nyheter och mer. Dela med dig av dina erfarenheter och idéer, diskutera med andra användare och lär dig mer om dina produkter.

Välkommen in i diskussionen!

Till Visma Community ›

Kurser för användare av Vismas system

Vi erbjuder en mängd olika utbildningstillfällen i Visma Control, Visma PX och Visma Document Center Enterprise.

Våra kursledare har mångårig erfarenhet av systemen. Genom arbetet på supportavdelningen har de fått de flesta frågor och kan ge er de bästa tipsen för att kunna spara tid och använda ert system effektivt.

Vi erbjuder i första hand webbinar. Då slipper ni rese- och hotellkostnader och sparar dessutom tid. Deltagarna får utbildningsmaterial med övningsuppgifter som vi gemensamt går igenom på kursen. Det finns möjlighet att ställa frågor vid varje delmoment och på slutet av dagen.

Anmäl dig i Visma Community

Den här webbplatsen använder cookies, som samlar information om hur du interagerar med sidan. I kombination med de uppgifter du uppger, skapar vi en profil så att vi ska kunna visa relevant innehåll just för dig. Genom att acceptera tillåter du att vi samlar och behandlar dina personuppgifter enligt beskrivningen här.