Support och stöd för Visma Control

Lättillgänglig support via mejl, telefon eller online

All support för Visma Control och Visma Control Edge tillhandahålls av vårt starka supportteam med egna konsulter, utvecklare och specialister. Utöver hög tillgänglighet via mejl och telefon har samtliga användare även tillgång till vårt användarforum där du som kund kan hitta lösningar, ställa frågor, få tips och enkelt komma i kontakt med våra produktchefer och experter.


Personligt stöd när ni behöver det 

Möjlighet finns också att via avtal få en dedikerad Service Manager som verkar proaktivt för att ni ska få ut mesta möjliga av era lösningar. Er personliga kontakt på Visma samordnar och säkerställer då vår leverans till er, vilket kan vara ett tryggt stöd vid exempelvis större förändringar såsom digitalisering.  

Användarforum: Visma Community

I vårt användarforum hittar du snabba svar och får löpande information som rör Visma Control Edge, Visma Control och eventuella ytterligare lösningar från Visma. Här kan du också dela erfarenheter med andra användare och komma i kontakt med våra produktchefer och experter. Du hittar bland annat: 

  • Support och systemstatus
  • Diskussionsforum
  • Användartips
  • Produktnyheter
  • Utbildning (inloggning krävs)

Är du kund och jobbar i något av våra ekonomisystem Visma Control Edge och Visma Control men ännu inte är medlem i Visma Community klickar du på “Register” uppe till höger i communityt och följer instruktionerna. Allt som rör support för dig som kund finns här. 

Till Visma Community: Control Edge

Till Visma Community: Control