Automatisera era WMS-aktiviteter

Bitlog WMS gör mer än bara de vanliga WMS-aktiviteterna. Systemet automatiserar även processer som leveransplanering, reservationer och kredithantering. Bitlog WMS kan öka effektiviteten med upp till 50% samt minska distributionskostnaden och ge er nöjdare kunder. Systemet är skalbart och ni kan vara allt ifrån ett fåtal användare på lagret upp till ett hundratal. Via Bitlog WMS får ni också spårbarhet, från inleverans till utleverans.

Bitlog WMS som iPad- eller iPodklient

Ni har tillgång till alla lagerfunktioner på den mobila klienten. Det ger en ökad effektivitet eftersom informationen är tillgänglig för medarbetarna på golvet. Med hjälp av en extern steckkodsläsare för verifiering av hyllnummer, artikelnummer m.m. minskas plockfelen. 

Exempel på kunder:

 

Bitlog är av Visma certifierade att integrera med Visma Business.

Hör av dig till oss

Fyll i fomuläret så kontaktar vi dig så snart som möjligt.

JA, jag samtycker till att Visma behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen på sätt som beskrivs här och jag är medveten om att mitt samtycke kan återkallas när som helst.
JA, jag vill att Visma skickar mig relevant information per epost baserat på mina intresseområden. Jag är medveten om att jag, när som helst, kan avanmäla mig från sådana utskick eller uppdatera mina intresseområden genom prenumerationshanteraren.
För att ta del av information och aktiviteter på Visma behöver vi ditt samtycke
Den här webbplatsen använder cookies, som samlar information om hur du interagerar med sidan. I kombination med de uppgifter du uppger, skapar vi en profil så att vi ska kunna visa relevant innehåll just för dig. Genom att acceptera tillåter du att vi samlar och behandlar dina personuppgifter enligt beskrivningen här.