Ciceron

- komplett stöd för modern och trygg informationshantering

Siktar din kommun mot att bli stjärna på e-förvaltning? Med Ciceronfamiljen från Visma får ni stöd för alla delar inom e-förvaltningen såsom dokument och ärendehantering, digitala möten, e-arkiv och arkivredovisning.

Ciceron är i ständig utveckling och ligger i framkant vad gäller teknik, säkerhet och anpassning till din verksamhets behov. Vi kombinerar vår tekniska spetskompetens med nära 50 års erfarenhet av offentlig sektor.

Ciceron Dokument & Ärende

Ciceron Dokument & Ärende

Ciceron Dokument & Ärende är ett verktyg för modern och effektiv hantering av allmänna handlingar. Systemet används av många som ett stöd för hela processen, från att ett ärende startar till att man fattat beslut och ärendet avslutas och arkiveras.
Ciceron Assistent

Ciceron Assistent

Ciceron Assistent är Visma Consultings lösning för att förverkliga det digitala mötet. Det är den källa till information du behöver för att planera, genomföra och följa upp det stora fullmäktigemötet eller det lilla planeringsmötet med dina kollegor.
Ciceron Arkiv

Ciceron Arkiv

Ciceron Arkiv omfattar alla verktyg din organisation behöver för att lagra information så att den blir möjlig att återsöka, trots förändringar i organisation och processer. Vi hjälper dig välja lösningar som fungerar över tid och följer Riksarkivets föreskrifter.

Kontakta oss gärna!

Nyfiken på våra lösningar? Hör av dig! 
Du når oss även på 020-751 751 eller ciceron@visma.com.

Kontakta oss