Vill du veta mer? Ring 010-141 29 31 
Eller kontakta oss här

Visma Advantage Premium

Färdigförhandlade leverantörsavtal 

Vi förhandlar leverantörsavtal för ca 15 000 företag med 2 miljarder kronor i årlig inköpsvolym. Med Visma Advantage Premium får du inte bara bättre priser och villkor utan också mer tid till annat.

Kostnadsfri besparingskalkyl

Upptäck fördelarna med en samlad köpkraft

 

Leverantörsavtal genom Visma

Färdigförhandlade avtal
Vi förhandlar leverantörsavtal för ca 15 000 företag med över 2 miljarder i årlig inköpsvolym. Som kund hos oss blir ni en del av vår samlade köpkraft och kan lägga er tid på annat.
Inköpsportal med över 50 leverantörsavtal

Samlat i en inköpsportal
Som kund i Visma Premium får du tillgång till över 50 leverantörsavtal från välkända leverantörer samlade i en smidig inköpsportal. 

Effektiva inköp med Vismas leverantörsavtal

Effektiviserar era inköp!
Med vår tjänst sparar du tid på förhandlingar genom att vi gör jobbet åt dig. På så sätt kan du vara säker på att du alltid har bra priser och villkor.

Varför Visma Premium?

 


"Vi är jättenöjda med vår projektledare som finns där för oss när vi behöver det."

Maria Östensson, Chef Stockholm AB


"Det är så himla behändigt, alla leverantörsavtal samlade på ETT ställe."

Ann-Britt Wåger Varenius, Digpro Solutions

"Vismas rabatter gör att våra medlemmar gör stora besparingar på bland annat bränslekostnaderna och inköpen av kontorsmateriel."

Bo Eriksson,
Sveriges Fordonsverkstäders Förening

"Det bästa med inköpstjänsten och portalen är att det inte är tidskrävande alls utan väldigt enkelt att komma igång."

Joel Kullander, Caparol

"Avtalet med Staples är väldigt starkt. Med Vismas inköpsportal blir det väldigt enkelt för oss att handla kontorsmateriel."

Susanne Sundlöf,
Swedish Lorry Parts


"Visma Premiums färdigförhandlade leverantörsavtal är väldigt starka vilket gör att vi sparar många tusenlappar per år. Vår projektledare ser till att vi använder avtalen på bästa möjliga sätt."

Tove Norborg, Apendo AB

"Jag har kunnat halvera tiden som jag lägger på inköp genom att använda Vismas leverantörsavtal."

Veronika Karvonen,
Ocab i Stockholm AB

"Vi får samma priser och villkor som riktigt stora företag."

Tomas Norlén,
Förskoleteamet Helianthus



Vill du veta mer om leverantörsavtalen och hur vi kan hjälpa dig? 

Kontakta oss så berättar vi mer!

Alla avtal finns samlade i en inköpsportal.

 




     

I inköpsportalen finns alla inköpsrabatter samlade

Kom igång med dina inköp genom Visma

 

Så smidig är inköpsportalen

En av fördelarna med inköpsportalen är den enkla översikten över de avtal ni använder på företaget samt vilka priser och villkor som gäller. Upptäck fler fördelar här:

  • Enkelt att nyttja dina rabatter

    Du kan själv välja vilka avtal ditt företag ska använda och det är enkelt att komma igång. Med bara några klick aktiverar du ett avtal för att börja nyttja dina rabatter.

  • Lägg upp dina egna avtal

    Om ditt företag har inköpsavtal som ni förhandlar själva kan du lägga upp dem i inköpsportalen och på så sätt samla företagets avtal på ett enda ställe. Du kan lägga upp alla nödvändiga detaljer om det egna avtalet, till exempel:

    • Avtalskoder eller kundnummer
    • Ladda upp dokument
    • Slutdatum då avtalet går ut

  • Bara ett inlogg när du ska handla

     

    • Med bara ett inlogg kommer du direkt in i portalen där du hittar våra leverantörers webbshopar. Här kan du köpa kontorsmaterial, datorer, mobiltelefoni och mycket mer. Du behöver alltså inte hålla reda på flera olika inlogg för att handla.

  • Obegränsat antal användare

    Är det fler på företaget som ska kunna göra beställningar från en leverantör kan du enkelt lägga upp nya användare samt ange behörighet:

    • Administratör: Rättighet att aktivera de avtal ni vill använda, möjlighet att göra beställningar och lägga till nya användare.
    • Beställare: Rättighet att se avtalen och göra beställningar.
    • Gäst: Rättighet att se avtalen, utan att göra några beställningar.
  • Anteckningar till användare

    Du kan lägga upp meddelanden till dina medarbetare vilket kan vara till hjälp om ni har särskilda riktlinjer som behöver följas.

  • Snabb support 

    Vår kundservice är experter på alla våra avtal och finns tillgängliga för att svara på dina frågor. Du når oss enkelt genom telefon, e-post eller via vår chatt i portalen.

Se filmen och lär dig mer om fördelarna med en samlad köpkraft

Implementering och uppföljning med hjälp av en projektledare

För att kunna ge er bästa service erbjuder vi hjälp från en projektledare. Projektledaren fungerar som ett inköpsstöd och hjälper er exempelvis med att:

  • Analysera era inköpsbehov
  • Implementera de leverantörsavtal ni önskar
  • Ta in offerter samt jämföra priser och villkor  
  • Ta fram statistik
  • Följa upp samarbetet

Klicka på videon ovan för att se Joel Kullander, från Caparol, och projektledare Otto Persson från Visma förklara fördelarna med Vismas inköpstjänst.

Vill du veta mer om tjänsten? 

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort! 

Eller ring oss på 010-141 29 31 

   

Företag
Ditt namn
E-post*
Telefon
Hur kan vi
hjälpa dig?
Meddelande