Vill du veta mer om avtalen?
Kontakta oss

Rabatt på telefonist- och callcentertjänster via Visma

Tillgänglighet är ett viktigt konkurrensmedel för såväl små som stora företag. Genom våra inköpsavtal får du hjälp med svarsservice när du upptagen, efter kontorstid eller vid semestrar. Helt eller delvis, du bestämmer själv. I samarbete med Hubbr Contact erbjuder Visma fördelaktiga avtal på telefonisttjänster och kundserviceuppdrag. Du får hjälp av erfarna och professionella telefonister.

Via Hubbr Contact kan du dessutom få hjälp med att utföra marknadsundersökningar och mötesbokningar, vilket kan vara väldigt tidsödande. Då kan det vara bra att lägga ut dessa processer på ett callcenter som sköter dina undersökningar och mötesbokningar åt dig. 

Kontakta oss om du vill veta mer om avtalen »
Se fler företagsrabatter du kan få som kund hos Visma »

Telefonisttjänster

Hubbr Contact gör era marknadsundersökningar

Hubbr Contact är ett callcenter som erbjuder tjänster inom inkommande och utgående telefoni. Deras huvudsakliga affärsområden är:

  • Telefonpassning

  • Marknadsundersökningar 

  • Mötesbokning

Mötesbokning 
Hubbr Contact avlastar er genom att ringa igenom aktuellt register och boka in möten för er räkning. Fältsäljare slipper då de kalla samtalen och kan istället lägga hela sin tid på att vara ute hos intresserade kunder och skriva offerter. 

Telefonpassning
Telefonpassning är ett fördelaktigt alternativ under semestertider, sjukdom eller när ni helt enkelt är upptagna. Tack vare att det alltid är samma telefonister som svarar för just ert företag håller tjänsten hög kvalitet. Hubbr Contact kan utföra enklare telefonpassning, men även utföra mer avancerade saker som att ta emot beställningar och svara på frågor.

Marknadsundersökningar 
Kundnöjdhetsundersökningar av olika sorter är ett utmärkt sätt för att mäta hur nöjda era kunder är med era produkter och tjänster. Men att ta fram lättförståelig statistik är inte det enklaste. Hubbr Contact har lång erfarenhet av bland annat kundnöjdhetsundersökningar, NKI, och undersökningar hos återförsäljare. Företaget arbetar även med några av de bästa analytikerna och statistikerna inom området för att vara försäkrade om att leverera ett resultat som tydligt visar vad era kunder tycker, behöver och önskar. Kom ihåg att en undersökning inte behöver innefatta tusentals intervjuer för att ge en tydlig bild.