Funktioner i Visma Business

Ett affärssystem att växa och utvecklas med

Med affärssystemet som grund kan du välja de funktioner och tjänster som ger det bästa systemstödet för er verksamhet. De bildar en helhetslösning som effektiviserar och förenklar processer - vi kallar det Visma Business produktlinje. Alla delar är fullt integrerade, de utvecklas och testas tillsammans och har synkroniserade releaser. 

  • Funktioner
  • Utveckla och anpassa
  • Integrera

Funktioner i urval

Köp till: Avancerat beslutsstöd (OneStop Reporting)

Integrera analys- och budgetverktyget OneStop Reporting med Visma Business för möjligheten att bland annat skapa egna rapporter och dashboards, använda drilldown-funktionalitet samt kombinera data från andra system.

  • Skräddarsydda rapporter
  • Full kontroll över rapporteringsprocessen
  • Koncernrapportering
  • Budgetering och prognoser

Använder ni Visma Business i dag och vill koppla på OneStop Reporting? Prata med er partner eller läs mer på vårt användarforum.

Utveckla, anpassa och integrera

Visma Business kan anpassas på flera nivåer. Från enklare ändringar i gränssnittet som användaren kan göra själv till integrationer via API och programmering. Här kan du läsa mer om anpassning av gränssnitt och skärmbilder, konfigurering av åtkomst och behörigheter samt att bygga integrationer.

Boka demo av Visma Business

Låt en expert på affärssystemet med erfarenhet och expertis inom just er bransch visa och berätta om möjligheterna, samt besvara era specifika frågor och funderingar. Hör av dig så sätter vi dig i kontakt med en partner som kan din bransch.

Boka demo